CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-07-2022 -- Theo STOCKMANS -- 220,8 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 09/07/2022
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: OO-YTS
Toestel type: VENTUS2/18M Klasse: 18-METER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2022-07-09-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:29:32
Duurvlucht : 04:25:58
Vrije vlucht : 55.6 km
Fasttrack : 24.5 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.744'N 4°57.504'E
tijd: 11:39:19 UTC
alti: -59 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°47.435'N 4°60.000'E = 66° 3.2 km van vertrek
tijd: 11:42:53 UTC
alti: 525 m
Landingspunt
pos.: 50°46.862'N 4°57.469'E = 349° 0.2 km van vertrek
tijd: 16:08:51 UTC
alti: -59 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 04:29:32
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3
Start : 50°52.876'N 4°56.144'E @ 12:18:48 UTC, 636 m
punt 1: 50°35.634'N 5°00.623'E @ 14:39:16 UTC, 939 m
Finish: 50°47.998'N 4°57.621'E @ 16:04:40 UTC, 251 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 32.4 km 171° @ 13.8 km/h
been 2: 23.2 km 351° @ 16.3 km/h
Afgelegde afstand: 55.6 km
Duur: 03:45:52
Gemiddelde snelheid: 14.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 11.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.3 km
Starthoogte: 391.0 m
Finishhoogte: 251.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 140 m
Totale score afstand: 55.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°48.184'N 4°56.653'E = 340° 2.9 km van vertrek
tijd: 14:18:22 UTC
alti: 818 m
Finishpunt
pos.: 50°46.862'N 4°57.469'E = 349° 0.2 km van vertrek
tijd: 16:08:51 UTC
alti: -59 m
Grootste afstand in 2 uur: 49.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 24.5 km/h
Hoogteverlies: 877 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 92.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RWY 35 50°46.617'N 4°57.517'E
punt 1: WEVER 50°52.650'N 4°56.033'E 11.3 km 351°
punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 45.7 km 174°
finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 35.0 km 356°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: RWY 35 @ 11:49:07 UTC, 785 m
punt 1: WEVER @ 12:18:58 UTC, 634 m : 11.3 km 22.8 km/h
punt 2: NAMECHE niet gerond
afbreekpunt: 50°35.634'N 5°00.601'E @ 14:39:17 UTC, 936 m : 31.7 km 13.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 43.0 km
Duur van de proef: 02:50:10
Gemiddelde snelheid: 15.2 km/h
Start hoogte: 525 m
Hoogte passeren start: 785 m
Hoogte aan break-punt: 936 m
Hoogteverlies over proef: -411 m
Totale score afstand: 43.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:42:53 UTC
einde: 16:08:51 UTC
duur: 04:25:58
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 391 m @ 12:01:48 UTC
hoog punt: 1186 m @ 14:28:56 UTC
hoogtewinst: 795 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:18:50 bearing 93.9°
Tweede punt: 14:35:40 bearing 133.5°
Totale hoek: 39.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 1182
| |||||||||||||||||||||