01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-07-2022 -- Theo STOCKMANS -- 220,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: GGA aktief
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 09/07/2022 Piloot: THEO STOCKMANS Zweefvliegtuig: OO-YTS Toestel type: VENTUS2/18M Klasse: 18-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993 Logger file: 2022-07-09-NAV-993-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:29:32 Duurvlucht : 04:25:58 Vrije vlucht : 55.6 km Fasttrack : 24.5 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.744'N 4°57.504'E tijd: 11:39:19 UTC alti: -59 m Ontkoppelpunt pos.: 50°47.435'N 4°60.000'E = 66° 3.2 km van vertrek tijd: 11:42:53 UTC alti: 525 m Landingspunt pos.: 50°46.862'N 4°57.469'E = 349° 0.2 km van vertrek tijd: 16:08:51 UTC alti: -59 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 04:29:32 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3 Start : 50°52.876'N 4°56.144'E @ 12:18:48 UTC, 636 m punt 1: 50°35.634'N 5°00.623'E @ 14:39:16 UTC, 939 m Finish: 50°47.998'N 4°57.621'E @ 16:04:40 UTC, 251 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 32.4 km 171° @ 13.8 km/h been 2: 23.2 km 351° @ 16.3 km/h Afgelegde afstand: 55.6 km Duur: 03:45:52 Gemiddelde snelheid: 14.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 11.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.3 km Starthoogte: 391.0 m Finishhoogte: 251.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 140 m Totale score afstand: 55.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°48.184'N 4°56.653'E = 340° 2.9 km van vertrek tijd: 14:18:22 UTC alti: 818 m Finishpunt pos.: 50°46.862'N 4°57.469'E = 349° 0.2 km van vertrek tijd: 16:08:51 UTC alti: -59 m Grootste afstand in 2 uur: 49.0 km Beste snelheid in 2 uur: 24.5 km/h Hoogteverlies: 877 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 92.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: RWY 35 50°46.617'N 4°57.517'E punt 1: WEVER 50°52.650'N 4°56.033'E 11.3 km 351° punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 45.7 km 174° finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 35.0 km 356° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: RWY 35 @ 11:49:07 UTC, 785 m punt 1: WEVER @ 12:18:58 UTC, 634 m : 11.3 km 22.8 km/h punt 2: NAMECHE niet gerond afbreekpunt: 50°35.634'N 5°00.601'E @ 14:39:17 UTC, 936 m : 31.7 km 13.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 43.0 km Duur van de proef: 02:50:10 Gemiddelde snelheid: 15.2 km/h Start hoogte: 525 m Hoogte passeren start: 785 m Hoogte aan break-punt: 936 m Hoogteverlies over proef: -411 m Totale score afstand: 43.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:42:53 UTC einde: 16:08:51 UTC duur: 04:25:58 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 391 m @ 12:01:48 UTC hoog punt: 1186 m @ 14:28:56 UTC hoogtewinst: 795 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:18:50 bearing 93.9° Tweede punt: 14:35:40 bearing 133.5° Totale hoek: 39.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 1182 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||