01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-07-2022 -- Theo STOCKMANS -- 509,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: GGA aktief
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/07/2022 Piloot: THEO STOCKMANS Zweefvliegtuig: OO-YTS Toestel type: VENTUS2/18M Klasse: 18-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993 Logger file: 2022-07-10-NAV-993-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:15:03 Duurvlucht : 06:10:44 Vrije vlucht : 152.8 km Fasttrack : 50.4 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.746'N 4°57.504'E tijd: 10:20:04 UTC alti: -58 m Ontkoppelpunt pos.: 50°47.788'N 4°58.818'E = 39° 2.5 km van vertrek tijd: 10:24:23 UTC alti: 505 m Landingspunt pos.: 50°46.847'N 4°57.480'E = 351° 0.2 km van vertrek tijd: 16:35:07 UTC alti: -47 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 06:15:03 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°39.282'N 4°57.718'E @ 11:50:35 UTC, 700 m punt 1: 50°52.352'N 5°00.002'E @ 12:49:55 UTC, 613 m punt 2: 50°37.746'N 4°58.682'E @ 13:30:39 UTC, 727 m punt 3: 50°56.640'N 5°03.179'E @ 14:13:38 UTC, 773 m punt 4: 50°35.111'N 4°57.605'E @ 15:33:48 UTC, 1140 m Finish: 50°48.837'N 4°57.637'E @ 16:28:02 UTC, 483 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 24.4 km 6° @ 24.7 km/h been 2: 27.1 km 183° @ 40.0 km/h been 3: 35.4 km 9° @ 49.5 km/h been 4: 40.5 km 189° @ 30.3 km/h been 5: 25.4 km 0° @ 28.2 km/h Afgelegde afstand: 152.8 km Duur: 04:37:27 Gemiddelde snelheid: 33.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.9 km Starthoogte: 406.0 m Finishhoogte: 483.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -77 m Totale score afstand: 152.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°48.368'N 4°59.241'E = 34° 3.6 km van vertrek tijd: 12:40:08 UTC alti: 585 m Finishpunt pos.: 50°40.552'N 4°56.661'E = 185° 11.5 km van vertrek tijd: 14:40:08 UTC alti: 767 m Grootste afstand in 2 uur: 100.8 km Beste snelheid in 2 uur: 50.4 km/h Hoogteverlies: -182 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 92.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: RWY 35 50°46.617'N 4°57.517'E punt 1: WEVER 50°52.650'N 4°56.033'E 11.3 km 351° punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 45.7 km 174° finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 35.0 km 356° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: RWY 35 @ 10:33:02 UTC, 810 m punt 1: WEVER @ 11:32:15 UTC, 733 m : 11.3 km 11.5 km/h punt 2: NAMECHE niet gerond afbreekpunt: 50°35.113'N 4°57.628'E @ 15:33:47 UTC, 1141 m : 32.5 km 8.1 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 43.8 km Duur van de proef: 05:00:45 Gemiddelde snelheid: 8.7 km/h Start hoogte: 469 m Hoogte passeren start: 810 m Hoogte aan break-punt: 1141 m Hoogteverlies over proef: -672 m Totale score afstand: 43.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:24:23 UTC einde: 16:35:07 UTC duur: 06:10:44 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 241 m @ 13:40:28 UTC hoog punt: 1154 m @ 15:33:55 UTC hoogtewinst: 913 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:13:31 bearing 83.0° Tweede punt: 15:31:12 bearing 136.4° Totale hoek: 53.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7514 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||