CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-07-2022 -- Theo STOCKMANS -- 509,3 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 10/07/2022
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: OO-YTS
Toestel type: VENTUS2/18M Klasse: 18-METER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2022-07-10-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:15:03
Duurvlucht : 06:10:44
Vrije vlucht : 152.8 km
Fasttrack : 50.4 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.746'N 4°57.504'E
tijd: 10:20:04 UTC
alti: -58 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°47.788'N 4°58.818'E = 39° 2.5 km van vertrek
tijd: 10:24:23 UTC
alti: 505 m
Landingspunt
pos.: 50°46.847'N 4°57.480'E = 351° 0.2 km van vertrek
tijd: 16:35:07 UTC
alti: -47 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 06:15:03
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°39.282'N 4°57.718'E @ 11:50:35 UTC, 700 m
punt 1: 50°52.352'N 5°00.002'E @ 12:49:55 UTC, 613 m
punt 2: 50°37.746'N 4°58.682'E @ 13:30:39 UTC, 727 m
punt 3: 50°56.640'N 5°03.179'E @ 14:13:38 UTC, 773 m
punt 4: 50°35.111'N 4°57.605'E @ 15:33:48 UTC, 1140 m
Finish: 50°48.837'N 4°57.637'E @ 16:28:02 UTC, 483 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 24.4 km 6° @ 24.7 km/h
been 2: 27.1 km 183° @ 40.0 km/h
been 3: 35.4 km 9° @ 49.5 km/h
been 4: 40.5 km 189° @ 30.3 km/h
been 5: 25.4 km 0° @ 28.2 km/h
Afgelegde afstand: 152.8 km
Duur: 04:37:27
Gemiddelde snelheid: 33.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.9 km
Starthoogte: 406.0 m
Finishhoogte: 483.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -77 m
Totale score afstand: 152.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°48.368'N 4°59.241'E = 34° 3.6 km van vertrek
tijd: 12:40:08 UTC
alti: 585 m
Finishpunt
pos.: 50°40.552'N 4°56.661'E = 185° 11.5 km van vertrek
tijd: 14:40:08 UTC
alti: 767 m
Grootste afstand in 2 uur: 100.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 50.4 km/h
Hoogteverlies: -182 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 92.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RWY 35 50°46.617'N 4°57.517'E
punt 1: WEVER 50°52.650'N 4°56.033'E 11.3 km 351°
punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 45.7 km 174°
finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 35.0 km 356°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: RWY 35 @ 10:33:02 UTC, 810 m
punt 1: WEVER @ 11:32:15 UTC, 733 m : 11.3 km 11.5 km/h
punt 2: NAMECHE niet gerond
afbreekpunt: 50°35.113'N 4°57.628'E @ 15:33:47 UTC, 1141 m : 32.5 km 8.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 43.8 km
Duur van de proef: 05:00:45
Gemiddelde snelheid: 8.7 km/h
Start hoogte: 469 m
Hoogte passeren start: 810 m
Hoogte aan break-punt: 1141 m
Hoogteverlies over proef: -672 m
Totale score afstand: 43.8 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:24:23 UTC
einde: 16:35:07 UTC
duur: 06:10:44
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 241 m @ 13:40:28 UTC
hoog punt: 1154 m @ 15:33:55 UTC
hoogtewinst: 913 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 14:13:31 bearing 83.0°
Tweede punt: 15:31:12 bearing 136.4°
Totale hoek: 53.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7514
| |||||||||||||||||||||