CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-07-2022 -- Theo STOCKMANS & GLENN HOSTENS -- 251,1 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 16/07/2022
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: D-6988
Toestel type: ASK 13 Klasse: TWEEZITTER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2022-07-16-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:13:10
Duurvlucht : 01:09:09
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.742'N 4°57.503'E
tijd: 15:00:59 UTC
alti: -41 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°47.556'N 4°56.313'E = 317° 2.1 km van vertrek
tijd: 15:05:00 UTC
alti: 512 m
Landingspunt
pos.: 50°46.797'N 4°57.509'E = 4° 0.1 km van vertrek
tijd: 16:14:09 UTC
alti: -42 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 01:13:10
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 582.8 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: GREOUX 43°45.400'N 5°52.983'E
punt 1: PLAMPINET 45°00.183'N 6°39.983'E 151.9 km 24°
punt 2: PONT D 43°48.000'N 6°14.567'E 137.9 km 194°
punt 3: DORMILLOUSE 44°24.267'N 6°23.167'E 68.1 km 10°
punt 4: PONT D 43°48.000'N 6°14.567'E 68.1 km 190°
punt 5: DORMILLOUSE 44°24.267'N 6°23.167'E 68.1 km 10°
finish: VINON 43°44.183'N 5°46.983'E 88.6 km 213°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 512 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 15:05:00 UTC
einde: 16:14:09 UTC
duur: 01:09:09
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 497 m @ 15:05:22 UTC
hoog punt: 1489 m @ 15:18:02 UTC
hoogtewinst: 992 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 550
| |||||||||||||||||||||