CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-07-2022 -- Bert VAN EYKEN -- 2204,5 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 16/07/2022
Piloot: BERT VAN EYKEN
Zweefvliegtuig: OO-ZTO
Toestel type: VENTUS CT 17.6 Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2ox
Logger file: 2022-07-16-LXV-2OX-01.IGC
Motor detectie: ENL + MOP
MOP sensor:
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 08:33:39
Duurvlucht : 08:10:03
Vrije vlucht : 633.8 km
Fasttrack : 110.7 kmh
Driehoek : 413.9 km
Hoogtewinst : 3173.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°24.544'N 9°26.348'E
tijd: 09:23:11 UTC
alti: 625 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°15.090'N 9°33.792'E = 152° 19.8 km van vertrek
tijd: 09:31:30 UTC
alti: 1861 m
Landingspunt
pos.: 48°24.547'N 9°26.400'E = 85° 0.1 km van vertrek
tijd: 17:56:50 UTC
alti: 620 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 08:33:39
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 5.9 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 48°15.090'N 9°33.792'E @ 09:31:30 UTC, 1861 m
punt 1: 46°57.317'N 10°41.018'E @ 12:25:06 UTC, 2910 m
punt 2: 46°24.713'N 9°53.051'E @ 13:39:20 UTC, 3544 m
punt 3: 46°57.901'N 11°10.331'E @ 14:51:52 UTC, 3890 m
punt 4: 46°47.430'N 10°24.109'E @ 15:27:54 UTC, 3440 m
punt 5: 46°50.550'N 10°41.779'E @ 15:46:44 UTC, 4218 m
Finish: 48°16.438'N 9°28.338'E @ 17:41:33 UTC, 778 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 166.9 km 149° @ 57.7 km/h
been 2: 86.0 km 226° @ 69.5 km/h
been 3: 116.1 km 57° @ 96.1 km/h
been 4: 61.8 km 252° @ 103.0 km/h
been 5: 23.2 km 75° @ 73.9 km/h
been 6: 183.9 km 330° @ 96.1 km/h
Afgelegde afstand: 638.0 km
Duur: 08:10:03
Gemiddelde snelheid: 78.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 19.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 15.2 km
Starthoogte: 1861.0 m
Finishhoogte: 778.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 1083 m
Totale score afstand: 633.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 46°59.999'N 10°55.587'E = 144° 192.4 km van vertrek
tijd: 14:42:00 UTC
alti: 3699 m
Finishpunt
pos.: 47°47.370'N 10°00.985'E = 148° 81.2 km van vertrek
tijd: 16:42:00 UTC
alti: 1490 m
Grootste afstand in 2 uur: 221.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 110.7 km/h
Hoogteverlies: 2209 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 1004.3 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HOOGSTRATEN 51°24.333'N 4°45.983'E
punt 1: MONTABAUR 50°25.433'N 7°49.800'E 241.5 km 116°
punt 2: KULMBACH 50°08.100'N 11°27.550'E 260.6 km 96°
punt 3: MONTABAUR 50°25.433'N 7°49.800'E 260.6 km 278°
finish: HOOGSTRATEN 51°24.333'N 4°45.983'E 241.5 km 298°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 1861 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 160.8 km
Been 1: 115.9 km
Been 2: 137.3 km
Totaal: 413.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:31:30 UTC
einde: 17:41:33 UTC
duur: 08:10:03
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 1188 m @ 10:18:58 UTC
hoog punt: 4361 m @ 13:45:23 UTC
hoogtewinst: 3173 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8103
| |||||||||||||||||||||