CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-07-2022 -- Koen VANDERPUTTEN & DAAN SPRUYT -- 1246,8 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 18/07/2022
Piloot: DAAN SPRUYT
Zweefvliegtuig: D-KFIP
Toestel type: EB 29/28M Klasse: OPEN
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 7yh
Logger file: 2022-07-18-LXV-7YH-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:32:24
Duurvlucht : 03:46:10
Vrije vlucht : 402.1 km
Fasttrack : 120.1 kmh
Driehoek : 306.0 km
Hoogtewinst : 1897.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LHUD Szeged BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 46°15.060'N 20°05.541'E
tijd: 11:33:20 UTC
alti: -16 m
Ontkoppelpunt
pos.: 46°14.410'N 20°03.863'E = 241° 2.5 km van vertrek
tijd: 11:37:34 UTC
alti: 559 m
Landingspunt
pos.: 46°14.881'N 20°05.589'E = 169° 0.3 km van vertrek
tijd: 16:05:44 UTC
alti: 0 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 04:32:24
Motorgebruik
aantal keren: 2
totale motortijd: 5.9 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 46°14.483'N 20°04.352'E @ 11:38:18 UTC, 495 m
punt 1: 46°26.486'N 19°05.337'E @ 12:23:11 UTC, 1000 m
punt 2: 46°07.566'N 18°01.890'E @ 13:22:03 UTC, 1504 m
punt 3: 46°46.262'N 17°39.497'E @ 14:08:01 UTC, 1728 m
punt 4: 46°34.336'N 17°53.193'E @ 14:19:20 UTC, 1402 m
punt 5: 46°34.851'N 19°09.095'E @ 15:06:50 UTC, 893 m
Finish: 46°25.820'N 19°30.546'E @ 15:23:44 UTC, 241 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 78.9 km 287° @ 105.5 km/h
been 2: 88.7 km 247° @ 90.4 km/h
been 3: 77.2 km 338° @ 100.8 km/h
been 4: 28.2 km 142° @ 149.3 km/h
been 5: 97.0 km 89° @ 122.5 km/h
been 6: 32.1 km 121° @ 114.1 km/h
Afgelegde afstand: 402.1 km
Duur: 03:45:26
Gemiddelde snelheid: 107.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 49.1 km
Starthoogte: 507.0 m
Finishhoogte: 241.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 266 m
Totale score afstand: 402.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 46°06.570'N 18°10.730'E = 265° 148.6 km van vertrek
tijd: 13:18:25 UTC
alti: 1832 m
Finishpunt
pos.: 46°27.114'N 19°26.412'E = 294° 54.9 km van vertrek
tijd: 15:18:25 UTC
alti: 436 m
Grootste afstand in 2 uur: 240.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 120.1 km/h
Hoogteverlies: 1396 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 552.5 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: LILLE MARCQ-EN-BAROEUL 50°41.283'N 3°04.500'E
punt 1: AMIENS 49°52.386'N 2°23.219'E 103.1 km 209°
punt 2: SEDAN 49°39.583'N 5°02.267'E 192.4 km 96°
punt 3: URSEL AB 51°08.650'N 3°28.533'E 199.0 km 327°
finish: LILLE MARCQ-EN-BAROEUL 50°41.283'N 3°04.500'E 58.0 km 209°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 559 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 85.7 km
Been 1: 129.6 km
Been 2: 90.7 km
Totaal: 306.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:37:34 UTC
einde: 15:23:44 UTC
duur: 03:46:10
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 467 m @ 11:38:35 UTC
hoog punt: 2364 m @ 12:09:59 UTC
hoogtewinst: 1897 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 9875
| |||||||||||||||||||||