01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-07-2022 -- Stefan BOVIN -- 1184,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/07/2022 Piloot: STEFAN BOVIN Zweefvliegtuig: G-GLID Toestel type: ASW 28-18 Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: kco Logger file: 2022-07-21-LXV-KCO-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:17:32 Duurvlucht : 05:14:44 Vrije vlucht : 334.7 km Fasttrack : 92.0 kmh Opgegeven proef: 277.9 km Driehoek : 277.2 km Hoogtewinst : 1276.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°17.361'N 3°14.984'E tijd: 11:38:16 UTC alti: -5 m Ontkoppelpunt pos.: 48°16.450'N 3°12.741'E = 239° 3.2 km van vertrek tijd: 11:41:04 UTC alti: 533 m Landingspunt pos.: 48°17.402'N 3°14.915'E = 312° 0.1 km van vertrek tijd: 16:55:48 UTC alti: 6 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 05:17:32 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°19.862'N 3°16.915'E @ 12:05:05 UTC, 933 m punt 1: 47°29.874'N 3°53.966'E @ 13:38:09 UTC, 1471 m punt 2: 47°50.847'N 4°34.953'E @ 14:21:41 UTC, 1315 m punt 3: 48°08.720'N 4°02.764'E @ 14:51:05 UTC, 1023 m punt 4: 48°35.868'N 3°50.987'E @ 15:33:38 UTC, 715 m punt 5: 48°34.402'N 3°31.929'E @ 15:56:26 UTC, 450 m Finish: 48°17.014'N 3°14.302'E @ 16:47:48 UTC, 561 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 103.5 km 153° @ 66.7 km/h been 2: 64.4 km 53° @ 88.7 km/h been 3: 52.0 km 310° @ 106.0 km/h been 4: 52.4 km 344° @ 73.9 km/h been 5: 23.6 km 263° @ 62.1 km/h been 6: 38.9 km 214° @ 45.4 km/h Afgelegde afstand: 334.7 km Duur: 04:42:43 Gemiddelde snelheid: 71.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km Starthoogte: 533.0 m Finishhoogte: 561.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -28 m Totale score afstand: 334.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 47°40.186'N 3°43.065'E = 153° 77.2 km van vertrek tijd: 13:21:07 UTC alti: 1558 m Finishpunt pos.: 48°31.577'N 3°52.489'E = 60° 53.3 km van vertrek tijd: 15:21:07 UTC alti: 798 m Grootste afstand in 2 uur: 184.1 km Beste snelheid in 2 uur: 92.0 km/h Hoogteverlies: 760 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 418.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: PONT-SUR-YONNE 48°17.433'N 3°15.050'E punt 1: AVALLON HANGAR A 47°30.000'N 3°54.117'E 100.5 km 151° punt 2: CHATILLON S SEIN 47°50.783'N 4°34.800'E 63.8 km 53° punt 3: SEZANNE ST REMY 48°42.600'N 3°45.783'E 113.6 km 328° punt 4: EPERNAY PLIVOT 49°00.317'N 4°05.167'E 40.5 km 36° finish: PONT-SUR-YONNE 48°17.433'N 3°15.050'E 100.5 km 218° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: PONT-SUR-YONNE @ 12:08:20 UTC, 954 m punt 1: AVALLON HANGAR A @ 13:38:10 UTC, 1470 m : 100.5 km 67.1 km/h punt 2: CHATILLON S SEIN @ 14:21:45 UTC, 1302 m : 63.8 km 87.9 km/h punt 3: SEZANNE ST REMY @ 15:55:58 UTC, 406 m : 113.6 km 72.3 km/h punt 4: EPERNAY PLIVOT niet gerond afbreekpunt: 48°34.139'N 3°32.276'E @ 15:55:58 UTC, 406 m : 0.0 km 0.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 277.9 km Duur van de proef: 03:47:38 Gemiddelde snelheid: 73.2 km/h Start hoogte: 533 m Hoogte passeren start: 954 m Hoogte aan break-punt: 406 m Hoogteverlies over proef: 127 m Totale score afstand: 277.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 77.6 km Been 1: 111.5 km Been 2: 88.0 km Totaal: 277.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:41:04 UTC einde: 16:55:48 UTC duur: 05:14:44 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 533 m @ 11:41:04 UTC hoog punt: 1809 m @ 14:31:44 UTC hoogtewinst: 1276 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5443 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||