01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-07-2022 -- Raf TRYSSESOONE & MICHIEL VAN DEN BORNE -- 1336,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: geen gereglementeerd luchtruim gebruikt.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/07/2022 Piloot: MICHIEL VAN DEN BORNE Zweefvliegtuig: D-KFND Toestel type: DUO DISCUS Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: l16 Logger file: 2022-07-21-LXV-L16-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:06:59 Duurvlucht : 05:52:56 Vrije vlucht : 374.2 km Fasttrack : 86.2 kmh Opgegeven proef: 275.2 km Driehoek : 287.6 km Hoogtewinst : 1259.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EDPA Aalen Heidenheim BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°46.653'N 10°16.307'E tijd: 11:03:49 UTC alti: 494 m Ontkoppelpunt pos.: 48°46.233'N 10°18.777'E = 104° 3.1 km van vertrek tijd: 11:09:44 UTC alti: 984 m Landingspunt pos.: 48°46.592'N 10°15.709'E = 261° 0.7 km van vertrek tijd: 17:10:48 UTC alti: 497 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 06:06:59 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 2.2 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°46.148'N 10°18.936'E @ 11:09:55 UTC, 999 m punt 1: 49°04.135'N 10°07.768'E @ 12:00:42 UTC, 1257 m punt 2: 49°20.419'N 9°38.243'E @ 12:40:25 UTC, 932 m punt 3: 50°18.280'N 10°26.429'E @ 13:59:40 UTC, 1409 m punt 4: 50°09.560'N 10°16.477'E @ 14:25:37 UTC, 1684 m punt 5: 49°00.736'N 10°28.284'E @ 16:37:20 UTC, 1170 m Finish: 48°50.957'N 10°19.540'E @ 17:02:40 UTC, 791 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 36.0 km 338° @ 42.6 km/h been 2: 46.9 km 310° @ 70.8 km/h been 3: 121.8 km 28° @ 92.2 km/h been 4: 20.0 km 216° @ 46.3 km/h been 5: 128.4 km 174° @ 58.5 km/h been 6: 21.0 km 210° @ 49.8 km/h Afgelegde afstand: 374.2 km Duur: 05:52:45 Gemiddelde snelheid: 63.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 8.9 km Starthoogte: 984.0 m Finishhoogte: 791.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 193 m Totale score afstand: 374.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 49°04.818'N 10°06.854'E = 341° 35.6 km van vertrek tijd: 12:03:09 UTC alti: 1404 m Finishpunt pos.: 50°17.201'N 10°22.178'E = 2° 168.0 km van vertrek tijd: 14:03:09 UTC alti: 1351 m Grootste afstand in 2 uur: 172.5 km Beste snelheid in 2 uur: 86.2 km/h Hoogteverlies: 53 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 618.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: AALEN 48°46.733'N 10°16.133'E punt 1: INGELF 49°19.300'N 9°39.917'E 74.8 km 324° punt 2: BDKOEN 50°17.233'N 10°25.183'E 120.3 km 26° punt 3: LOEGAU 48°59.992'N 9°05.005'E 172.7 km 214° punt 4: KITZIN 49°44.390'N 10°12.130'E 115.6 km 44° punt 5: INGELF 49°19.300'N 9°39.917'E 60.6 km 220° finish: AALEN 48°46.733'N 10°16.133'E 74.8 km 144° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: AALEN @ 11:21:43 UTC, 1462 m punt 1: INGELF @ 12:39:07 UTC, 988 m : 74.8 km 58.0 km/h punt 2: BDKOEN @ 13:58:56 UTC, 1384 m : 120.3 km 90.5 km/h punt 3: LOEGAU niet gerond afbreekpunt: 48°50.957'N 10°19.540'E @ 17:02:40 UTC, 791 m : 80.1 km 26.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 275.2 km Duur van de proef: 05:40:57 Gemiddelde snelheid: 48.4 km/h Start hoogte: 984 m Hoogte passeren start: 1462 m Hoogte aan break-punt: 791 m Hoogteverlies over proef: 193 m Totale score afstand: 275.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 80.5 km Been 1: 82.2 km Been 2: 124.9 km Totaal: 287.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:09:44 UTC einde: 17:02:40 UTC duur: 05:52:56 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 578 m @ 14:59:12 UTC hoog punt: 1837 m @ 15:48:04 UTC hoogtewinst: 1259 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7499 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||