01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef23-07-2022 -- Rik VANDEN BOER & PAUL VANDEN BOER -- 1130,6 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: CTR GILZE CLOSED CTR VOLKEL CLOSED NIEDERRHEIN SQ 6101 and LISTENING WATCH
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 23/07/2022 Piloot: RIK VANDEN BOER Zweefvliegtuig: D-KDXL Toestel type: DUO DISCUS XLT? Klasse: DOUBLESEATER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 75l Logger file: 2022-07-23-LXV-75L-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:53:34 Duurvlucht : 04:50:18 Vrije vlucht : 319.4 km Fasttrack : 78.1 kmh Driehoek : 291.0 km Hoogtewinst : 1316.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.233'N 5°22.061'E tijd: 10:02:35 UTC alti: -12 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.232'N 5°22.898'E = 90° 1.0 km van vertrek tijd: 10:03:11 UTC alti: 320 m Landingspunt pos.: 50°58.242'N 5°22.661'E = 89° 0.7 km van vertrek tijd: 14:56:09 UTC alti: -6 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:53:34 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 1.9 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°56.924'N 5°22.325'E @ 10:25:33 UTC, 768 m punt 1: 51°13.786'N 5°20.465'E @ 10:59:27 UTC, 870 m punt 2: 51°31.040'N 4°54.733'E @ 11:33:25 UTC, 734 m punt 3: 51°52.944'N 5°25.662'E @ 12:12:31 UTC, 751 m punt 4: 51°40.681'N 6°23.091'E @ 13:22:44 UTC, 1334 m punt 5: 51°29.708'N 6°20.892'E @ 13:35:36 UTC, 1143 m Finish: 50°51.614'N 5°20.274'E @ 14:49:40 UTC, 727 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 31.3 km 356° @ 55.5 km/h been 2: 43.8 km 317° @ 77.3 km/h been 3: 54.0 km 41° @ 82.9 km/h been 4: 69.9 km 109° @ 59.7 km/h been 5: 20.5 km 187° @ 95.6 km/h been 6: 99.9 km 225° @ 80.9 km/h Afgelegde afstand: 319.4 km Duur: 04:24:07 Gemiddelde snelheid: 72.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.4 km Starthoogte: 277.0 m Finishhoogte: 727.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -450 m Totale score afstand: 319.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°04.114'N 5°20.312'E = 349° 11.1 km van vertrek tijd: 10:44:42 UTC alti: 951 m Finishpunt pos.: 51°45.846'N 5°59.017'E = 26° 98.2 km van vertrek tijd: 12:44:42 UTC alti: 712 m Grootste afstand in 2 uur: 156.2 km Beste snelheid in 2 uur: 78.1 km/h Hoogteverlies: 239 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 413.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: REUVER 51°17.040'N 6°04.880'E 60.5 km 54° punt 2: NURBURGRING 50°20.530'N 6°55.780'E 120.6 km 150° punt 3: ST. HUBERT-PRIV 50°02.150'N 5°24.270'E 114.1 km 253° punt 4: WASSEIGES 50°37.079'N 4°59.589'E 71.1 km 336° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 47.5 km 34° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 10:27:13 UTC, 746 m punt 1: REUVER @ 12:18:08 UTC, 871 m : 60.5 km 32.7 km/h punt 2: NURBURGRING niet gerond afbreekpunt: 51°52.093'N 5°28.813'E @ 12:18:08 UTC, 871 m : 0.0 km 0.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 60.5 km Duur van de proef: 01:50:55 Gemiddelde snelheid: 32.7 km/h Start hoogte: 277 m Hoogte passeren start: 746 m Hoogte aan break-punt: 871 m Hoogteverlies over proef: -594 m Totale score afstand: 60.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 94.4 km Been 1: 115.1 km Been 2: 81.5 km Totaal: 291.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:05:51 UTC einde: 14:56:09 UTC duur: 04:50:18 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 277 m @ 10:11:51 UTC hoog punt: 1593 m @ 14:33:40 UTC hoogtewinst: 1316 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:33:29 bearing 23.3° Tweede punt: 14:49:36 bearing 94.1° Totale hoek: 70.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6220 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||