01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-07-2022 -- Bert CRAEYE -- 1627,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: EBGG sector 1 actief bij vertrek, EBGG sector 1+2 actief bij terugkomst
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 16/07/2022 Piloot: VZP Zweefvliegtuig: OO-YHH Toestel type: PEGASE Klasse: CLUB Logger type: Flarm s/n: rrf Logger file: 2022-07-16-FLA-RRF-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 06:15:37 Duurvlucht : 06:14:52 Vrije vlucht : 415.1 km Fasttrack : 77.2 kmh Opgegeven proef: 112.9 km Driehoek : 372.4 km Hoogtewinst : 1490.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°45.024'N 3°51.555'E tijd: 09:53:03 UTC alti: -77 m Ontkoppelpunt pos.: 50°45.024'N 3°51.555'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 09:53:03 UTC alti: -77 m Landingspunt pos.: 50°45.211'N 3°51.766'E = 36° 0.4 km van vertrek tijd: 16:08:40 UTC alti: -83 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 06:15:37 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°45.280'N 3°51.961'E @ 09:56:08 UTC, 258 m punt 1: 50°45.437'N 2°21.283'E @ 11:39:56 UTC, 1294 m punt 2: 50°22.556'N 2°14.383'E @ 12:14:40 UTC, 1502 m punt 3: 49°45.519'N 3°32.359'E @ 13:47:20 UTC, 1581 m punt 4: 49°50.325'N 3°59.262'E @ 14:18:40 UTC, 1593 m punt 5: 50°35.011'N 3°35.749'E @ 15:48:40 UTC, 1304 m Finish: 50°46.291'N 3°52.387'E @ 16:04:00 UTC, 337 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 106.6 km 271° @ 61.6 km/h been 2: 43.2 km 191° @ 74.6 km/h been 3: 115.6 km 126° @ 74.9 km/h been 4: 33.5 km 74° @ 64.1 km/h been 5: 87.4 km 342° @ 58.3 km/h been 6: 28.7 km 43° @ 112.2 km/h Afgelegde afstand: 415.1 km Duur: 06:07:52 Gemiddelde snelheid: 67.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.5 km Starthoogte: 226.0 m Finishhoogte: 337.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -111 m Totale score afstand: 415.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°44.539'N 3°10.129'E = 269° 48.7 km van vertrek tijd: 10:53:12 UTC alti: 1221 m Finishpunt pos.: 50°05.568'N 2°50.977'E = 225° 102.5 km van vertrek tijd: 12:53:12 UTC alti: 1231 m Grootste afstand in 2 uur: 154.5 km Beste snelheid in 2 uur: 77.2 km/h Hoogteverlies: -10 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 506.2 km GELDIG vertrek: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E start: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E punt 1: 10HAC 50°39.530'N 3°35.750'E 21.7 km 241° punt 2: 40HIR 49°54.310'N 4°05.800'E 91.1 km 157° punt 3: 10BOM 50°22.570'N 5°31.220'E 114.5 km 62° punt 4: 40LAN 50°07.690'N 3°41.030'E 133.8 km 259° punt 5: 10TIE 50°59.370'N 3°19.800'E 99.0 km 346° finish: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E 46.0 km 125° landing: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1GERA @ 09:56:48 UTC, 290 m punt 1: 10HAC @ 11:29:04 UTC, 1259 m : 21.7 km 14.1 km/h punt 2: 40HIR @ 13:57:44 UTC, 1587 m : 91.1 km 36.8 km/h punt 3: 10BOM niet gerond afbreekpunt: 49°47.066'N 3°42.300'E @ 13:57:44 UTC, 1587 m : 0.0 km 0.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 112.9 km Duur van de proef: 04:00:56 Gemiddelde snelheid: 28.1 km/h Start hoogte: 226 m Hoogte passeren start: 290 m Hoogte aan break-punt: 1587 m Hoogteverlies over proef: -1361 m Totale score afstand: 112.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 151.7 km Been 1: 107.1 km Been 2: 113.6 km Totaal: 372.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:53:48 UTC einde: 16:08:40 UTC duur: 06:14:52 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 226 m @ 09:54:24 UTC hoog punt: 1716 m @ 14:38:36 UTC hoogtewinst: 1490 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:21:44 bearing 267.2° Tweede punt: 14:16:56 bearing 196.8° Totale hoek: -70.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 9025 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||