CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef23-07-2022 -- Danny DE WINTER -- 909,5 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 23/07/2022
Piloot: DANNY DE WINTER
Zweefvliegtuig: OO-ZVI
Toestel type: ST CIRRUS Klasse:
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 5im
Logger file: 2022-07-23-LXV-5IM-01.IGC
Motor detectie: ENL + MOP
MOP sensor: LXNAV,ON,INTERNAL ACOUSTIC - PEAK 8KHZ
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:25:49
Duurvlucht : 03:32:42
Vrije vlucht : 225.1 km
Fasttrack : 69.8 kmh
Driehoek : 114.2 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LFQK Chalons Ecury BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°54.498'N 4°21.408'E
tijd: 12:04:43 UTC
alti: 39 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°54.012'N 4°20.878'E = 216° 1.1 km van vertrek
tijd: 12:05:25 UTC
alti: 450 m
Landingspunt
pos.: 48°54.012'N 4°20.746'E = 222° 1.2 km van vertrek
tijd: 16:30:32 UTC
alti: 45 m
Afstand take-off tot landing: 1.2
Totale vluchtduur: 04:25:49
Motorgebruik
aantal keren: 2
totale motortijd: 2.7 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 48°53.810'N 4°38.756'E @ 12:57:50 UTC, 1349 m
punt 1: 48°57.407'N 3°57.297'E @ 13:46:38 UTC, 1285 m
punt 2: 49°01.713'N 4°27.539'E @ 14:14:53 UTC, 1222 m
punt 3: 48°53.336'N 4°03.383'E @ 14:45:52 UTC, 1287 m
punt 4: 48°45.506'N 4°32.386'E @ 15:20:46 UTC, 1176 m
punt 5: 48°59.848'N 4°05.316'E @ 16:16:59 UTC, 1169 m
Finish: 48°54.439'N 4°22.813'E @ 16:28:11 UTC, 309 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 51.1 km 278° @ 62.8 km/h
been 2: 37.7 km 78° @ 80.2 km/h
been 3: 33.3 km 242° @ 64.5 km/h
been 4: 38.3 km 112° @ 65.9 km/h
been 5: 42.4 km 309° @ 45.3 km/h
been 6: 23.6 km 115° @ 126.4 km/h
Afgelegde afstand: 226.5 km
Duur: 03:30:21
Gemiddelde snelheid: 64.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 21.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.7 km
Starthoogte: 1349.0 m
Finishhoogte: 309.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 1040 m
Totale score afstand: 225.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 48°57.967'N 4°01.620'E = 285° 25.0 km van vertrek
tijd: 13:41:32 UTC
alti: 1299 m
Finishpunt
pos.: 48°52.810'N 4°15.329'E = 247° 8.1 km van vertrek
tijd: 15:41:32 UTC
alti: 780 m
Grootste afstand in 2 uur: 139.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 69.8 km/h
Hoogteverlies: 519 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 203.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: LFQK CHALONS ECURY SUR COOLE 48°54.333'N 4°21.167'E
punt 1: LFEU BAR LE DUC LES HAUTS DE CHE 48°52.067'N 5°11.050'E 61.1 km 94°
punt 2: PLEURS EGLISE 48°41.250'N 3°52.067'E 98.8 km 259°
finish: LFQK CHALONS ECURY SUR COOLE 48°54.333'N 4°21.167'E 43.1 km 56°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: LFQK CHALONS ECURY SUR COOLE @ 12:20:57 UTC, 894 m
punt 1: LFEU BAR LE DUC LES HAUTS DE CHE niet gerond
afbreekpunt: 48°53.304'N 4°45.227'E @ 12:48:42 UTC, 1286 m : 29.5 km 63.7 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 29.5 km
Duur van de proef: 00:27:45
Gemiddelde snelheid: 63.7 km/h
Start hoogte: 410 m
Hoogte passeren start: 894 m
Hoogte aan break-punt: 1286 m
Hoogteverlies over proef: -876 m
Totale score afstand: 29.5 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 34.1 km
Been 1: 32.0 km
Been 2: 48.1 km
Totaal: 114.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:57:50 UTC
einde: 16:30:32 UTC
duur: 03:32:42
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 410 m @ 12:06:28 UTC
hoog punt: 1326 m @ 12:47:10 UTC
hoogtewinst: 916 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6673
| |||||||||||||||||||||