CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef23-07-2022 -- Eddy DE CONINCK -- 425,5 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 23/07/2022
Piloot: DE CONINCK EDDY
Zweefvliegtuig: D-6826
Toestel type: PEGASE Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4sc
Logger file: 2022-07-23-NAV-4SC-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:12:12
Duurvlucht : 03:11:30
Vrije vlucht : 108.5 km
Fasttrack : 59.6 kmh
Hoogtewinst : 1134.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.881'N 4°58.259'E
tijd: 11:05:27 UTC
alti: -34 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.651'N 4°57.338'E = 248° 1.1 km van vertrek
tijd: 11:06:09 UTC
alti: 412 m
Landingspunt
pos.: 51°23.885'N 4°58.379'E = 87° 0.1 km van vertrek
tijd: 14:17:39 UTC
alti: -27 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 03:12:12
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 51°17.266'N 5°03.651'E @ 11:46:10 UTC, 1147 m
punt 1: 51°28.706'N 4°57.712'E @ 12:06:51 UTC, 977 m
punt 2: 51°38.014'N 4°48.914'E @ 12:32:18 UTC, 1320 m
punt 3: 51°29.605'N 4°38.025'E @ 12:51:56 UTC, 1197 m
punt 4: 51°30.328'N 4°56.427'E @ 13:12:07 UTC, 1430 m
Finish: 51°17.265'N 5°01.044'E @ 13:36:42 UTC, 790 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 22.3 km 342° @ 64.7 km/h
been 2: 20.0 km 330° @ 47.2 km/h
been 3: 20.0 km 219° @ 61.2 km/h
been 4: 21.3 km 86° @ 63.4 km/h
been 5: 24.8 km 168° @ 60.5 km/h
Afgelegde afstand: 108.5 km
Duur: 01:50:32
Gemiddelde snelheid: 58.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.7 km
Starthoogte: 332.0 m
Finishhoogte: 790.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -458 m
Totale score afstand: 108.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°22.433'N 4°58.349'E = 178° 2.7 km van vertrek
tijd: 11:29:46 UTC
alti: 1015 m
Finishpunt
pos.: 51°17.325'N 4°56.692'E = 189° 12.3 km van vertrek
tijd: 13:29:46 UTC
alti: 1084 m
Grootste afstand in 2 uur: 119.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 59.6 km/h
Hoogteverlies: -69 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 472.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E
punt 1: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 65.1 km 145°
punt 2: GALDER 51°31.368'N 4°44.403'E 85.5 km 322°
punt 3: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 85.5 km 141°
punt 4: GALDER 51°31.368'N 4°44.403'E 85.5 km 322°
punt 5: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 85.5 km 141°
finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 65.1 km 325°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: WEELDE AERO @ 11:27:22 UTC, 1004 m
punt 1: FORD GENK niet gerond
afbreekpunt: 51°17.287'N 5°03.718'E @ 11:46:13 UTC, 1150 m : 13.9 km 44.4 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 13.9 km
Duur van de proef: 00:18:51
Gemiddelde snelheid: 44.4 km/h
Start hoogte: 332 m
Hoogte passeren start: 1004 m
Hoogte aan break-punt: 1150 m
Hoogteverlies over proef: -818 m
Totale score afstand: 13.9 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 25.1 km
Been 1: 39.3 km
Been 2: 25.1 km
Totaal: 89.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:06:09 UTC
einde: 14:17:39 UTC
duur: 03:11:30
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 332 m @ 11:09:16 UTC
hoog punt: 1466 m @ 13:12:28 UTC
hoogtewinst: 1134 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:46:14 bearing 42.9°
Tweede punt: 12:45:39 bearing 6.0°
Totale hoek: -37.0°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5398
| |||||||||||||||||||||