01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-07-2022 -- Hugo JANSEN -- 2607,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 24/07/2022 Piloot: HUGO JANSEN Zweefvliegtuig: D-KKAB Toestel type: LS8ST Klasse: Logger type: Clearnav s/n: v4j Logger file: 2022-07-24-CNI-V4J-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: OFF ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 08:02:31 Duurvlucht : 07:52:04 Vrije vlucht : 736.6 km Fasttrack : 109.8 kmh Opgegeven proef: 566.2 km Driehoek : 551.6 km Hoogtewinst : 1502.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EDPA Aalen Heidenheim BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°46.654'N 10°16.267'E tijd: 08:37:26 UTC alti: 512 m Ontkoppelpunt pos.: 48°46.029'N 10°13.997'E = 247° 3.0 km van vertrek tijd: 08:41:04 UTC alti: 1030 m Landingspunt pos.: 48°45.604'N 10°18.337'E = 128° 3.2 km van vertrek tijd: 16:39:57 UTC alti: 914 m Afstand take-off tot landing: 3.2 Totale vluchtduur: 08:02:31 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.9 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°43.340'N 10°18.522'E @ 08:48:58 UTC, 1432 m punt 1: 50°00.976'N 10°13.872'E @ 10:38:40 UTC, 1636 m punt 2: 49°53.563'N 12°22.468'E @ 12:03:09 UTC, 2334 m punt 3: 49°04.633'N 11°23.761'E @ 13:22:53 UTC, 2316 m punt 4: 48°33.276'N 9°48.802'E @ 14:31:04 UTC, 1907 m punt 5: 49°00.296'N 11°15.700'E @ 15:53:30 UTC, 1845 m Finish: 48°45.477'N 10°18.185'E @ 16:39:11 UTC, 959 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 144.0 km 358° @ 78.8 km/h been 2: 154.4 km 94° @ 109.7 km/h been 3: 115.1 km 218° @ 86.6 km/h been 4: 129.9 km 244° @ 114.4 km/h been 5: 117.6 km 64° @ 85.6 km/h been 6: 75.5 km 249° @ 99.1 km/h Afgelegde afstand: 736.6 km Duur: 07:50:13 Gemiddelde snelheid: 94.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.2 km Starthoogte: 1441.0 m Finishhoogte: 959.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 482 m Totale score afstand: 736.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 49°37.453'N 10°19.997'E = 3° 94.3 km van vertrek tijd: 10:12:25 UTC alti: 1802 m Finishpunt pos.: 49°43.426'N 12°14.875'E = 53° 178.3 km van vertrek tijd: 12:12:25 UTC alti: 1841 m Grootste afstand in 2 uur: 219.5 km Beste snelheid in 2 uur: 109.8 km/h Hoogteverlies: -39 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 566.2 km GELDIG vertrek: TAKEOFF 0°00.000'N 0°00.000'E start: AALEN 48°46.733'N 10°16.133'E punt 1: SCHWEI 50°00.667'N 10°15.062'E 137.1 km 359° punt 2: TIRSCH 49°52.378'N 12°19.218'E 149.3 km 95° punt 3: GREDIN 49°03.741'N 11°17.544'E 117.0 km 220° punt 4: OPPING 48°33.417'N 9°49.333'E 121.7 km 243° finish: AALEN 48°46.733'N 10°16.133'E 41.1 km 53° landing: LANDING 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: AALEN @ 09:00:44 UTC, 1387 m punt 1: SCHWEI @ 10:38:50 UTC, 1630 m : 137.1 km 83.8 km/h punt 2: TIRSCH @ 12:02:24 UTC, 2233 m : 149.3 km 107.2 km/h punt 3: GREDIN @ 13:25:11 UTC, 2002 m : 117.0 km 84.8 km/h punt 4: OPPING @ 14:31:07 UTC, 1910 m : 121.7 km 110.8 km/h finish: AALEN @ 14:55:23 UTC, 1408 m : 41.1 km 101.7 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 566.2 km Duur van de proef: 05:54:39 Gemiddelde snelheid: 95.8 km/h Start hoogte: 1216 m Hoogte passeren start: 1387 m Hoogte passeren finish: 1408 m Hoogteverlies over proef: -192 m Totale score afstand: 566.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 154.4 km Been 1: 238.0 km Been 2: 159.1 km Totaal: 551.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:47:53 UTC einde: 16:39:57 UTC duur: 07:52:04 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1027 m @ 10:07:23 UTC hoog punt: 2529 m @ 16:13:24 UTC hoogtewinst: 1502 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 16060 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||