01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-07-2022 -- Dominique WERQUIN -- 1328,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 26/07/2022 Piloot: DOMINIQUE WERQUIN Zweefvliegtuig: D-3386 Toestel type: ASW-20 Klasse: Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 3rf Logger file: 2022-07-26-LXV-3RF-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:48:26 Duurvlucht : 06:44:07 Vrije vlucht : 365.4 km Fasttrack : 95.6 kmh Opgegeven proef: 334.4 km Driehoek : 263.0 km Hoogtewinst : 1121.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EDPA Aalen Heidenheim BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°46.657'N 10°16.320'E tijd: 10:00:49 UTC alti: 541 m Ontkoppelpunt pos.: 48°44.764'N 10°14.238'E = 216° 4.3 km van vertrek tijd: 10:05:08 UTC alti: 1219 m Landingspunt pos.: 48°46.635'N 10°15.756'E = 267° 0.7 km van vertrek tijd: 16:49:15 UTC alti: 535 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 06:48:26 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°44.769'N 10°20.315'E @ 10:43:59 UTC, 1909 m punt 1: 49°08.772'N 9°51.989'E @ 11:31:59 UTC, 1372 m punt 2: 49°43.923'N 9°30.138'E @ 12:42:20 UTC, 1261 m punt 3: 48°52.694'N 11°13.350'E @ 14:21:20 UTC, 1974 m punt 4: 48°44.282'N 10°58.875'E @ 14:51:25 UTC, 1988 m punt 5: 48°51.048'N 10°46.111'E @ 15:11:54 UTC, 1367 m Finish: 48°46.635'N 10°15.756'E @ 16:49:15 UTC, 535 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 56.3 km 322° @ 70.4 km/h been 2: 70.3 km 338° @ 60.0 km/h been 3: 157.0 km 127° @ 95.2 km/h been 4: 23.6 km 229° @ 47.1 km/h been 5: 20.0 km 309° @ 58.7 km/h been 6: 38.0 km 258° @ 23.4 km/h Afgelegde afstand: 365.4 km Duur: 06:05:16 Gemiddelde snelheid: 60.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 1216.0 m Finishhoogte: 535.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 681 m Totale score afstand: 365.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 49°23.363'N 9°43.080'E = 330° 79.2 km van vertrek tijd: 12:10:32 UTC alti: 1768 m Finishpunt pos.: 48°55.345'N 11°09.135'E = 76° 66.6 km van vertrek tijd: 14:10:32 UTC alti: 1473 m Grootste afstand in 2 uur: 191.2 km Beste snelheid in 2 uur: 95.6 km/h Hoogteverlies: 295 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 507.9 km GELDIG vertrek: TAKEOFF 0°00.000'N 0°00.000'E start: AAL 09 SCHWELLE 48°46.667'N 10°15.467'E punt 1: WERTHEIM UL 49°43.550'N 9°30.367'E 118.8 km 333° punt 2: EICHSTAETT 48°52.617'N 11°10.900'E 154.1 km 127° punt 3: BLAUBEUREN 48°25.183'N 9°47.850'E 114.0 km 244° punt 4: WEMDING KIRCHE S 48°52.500'N 10°43.500'E 85.1 km 53° finish: AAL 09 SCHWELLE 48°46.667'N 10°15.467'E 36.0 km 253° landing: LANDING 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: AAL 09 SCHWELLE @ 10:45:04 UTC, 1882 m punt 1: WERTHEIM UL @ 12:42:14 UTC, 1265 m : 118.8 km 60.8 km/h punt 2: EICHSTAETT @ 14:19:43 UTC, 1909 m : 154.1 km 94.9 km/h punt 3: BLAUBEUREN niet gerond afbreekpunt: 48°46.635'N 10°15.756'E @ 16:49:15 UTC, 535 m : 61.4 km 24.7 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 334.4 km Duur van de proef: 06:04:11 Gemiddelde snelheid: 55.1 km/h Start hoogte: 1216 m Hoogte passeren start: 1882 m Hoogte aan break-punt: 535 m Hoogteverlies over proef: 681 m Totale score afstand: 334.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 84.8 km Been 1: 104.5 km Been 2: 73.6 km Totaal: 263.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:05:08 UTC einde: 16:49:15 UTC duur: 06:44:07 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1114 m @ 11:18:41 UTC hoog punt: 2235 m @ 13:40:55 UTC hoogtewinst: 1121 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6803 Hugo JANSEN op 26-07-2022 om 23:00 Chapeau! Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||