01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-07-2022 -- Pieter LIEVENS & JOHAN LIEVENS -- 2120,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: ebgg sector 1
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/07/2022 Piloot: PIETER LIEVENS Zweefvliegtuig: OO-YUU Toestel type: DUODISCUS T (PAS) Klasse: Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: kxd Logger file: 2022-07-27-LXV-KXD-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:03:16 Duurvlucht : 07:01:18 Vrije vlucht : 593.7 km Fasttrack : 94.1 kmh Opgegeven proef: 113.6 km Driehoek : 415.9 km Hoogtewinst : 1654.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°45.034'N 3°51.566'E tijd: 09:00:06 UTC alti: -62 m Ontkoppelpunt pos.: 50°45.565'N 3°52.008'E = 28° 1.1 km van vertrek tijd: 09:00:46 UTC alti: 268 m Landingspunt pos.: 50°45.212'N 3°51.763'E = 35° 0.4 km van vertrek tijd: 16:03:22 UTC alti: -44 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 07:03:16 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.7 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°46.581'N 3°51.936'E @ 09:02:12 UTC, 303 m punt 1: 49°59.987'N 2°45.836'E @ 10:19:40 UTC, 937 m punt 2: 49°32.703'N 5°24.622'E @ 12:50:12 UTC, 1256 m punt 3: 49°57.530'N 3°13.293'E @ 14:38:00 UTC, 1221 m punt 4: 50°19.461'N 3°45.431'E @ 15:16:44 UTC, 1312 m punt 5: 50°31.764'N 3°33.530'E @ 15:33:14 UTC, 1135 m Finish: 50°45.212'N 3°51.763'E @ 16:03:22 UTC, -44 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 116.6 km 223° @ 90.3 km/h been 2: 197.2 km 104° @ 78.6 km/h been 3: 164.3 km 287° @ 91.4 km/h been 4: 55.8 km 43° @ 86.5 km/h been 5: 26.8 km 328° @ 97.5 km/h been 6: 32.9 km 41° @ 65.5 km/h Afgelegde afstand: 593.7 km Duur: 07:01:10 Gemiddelde snelheid: 84.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km Starthoogte: 282.0 m Finishhoogte: -44.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 326 m Totale score afstand: 593.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 49°40.200'N 4°48.674'E = 150° 138.1 km van vertrek tijd: 12:23:20 UTC alti: 1650 m Finishpunt pos.: 49°58.567'N 3°32.655'E = 195° 89.0 km van vertrek tijd: 14:23:20 UTC alti: 1219 m Grootste afstand in 2 uur: 188.2 km Beste snelheid in 2 uur: 94.1 km/h Hoogteverlies: 431 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 654.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GERAARDSBERGEN 50°45.150'N 3°51.950'E punt 1: CONTY 49°44.540'N 2°09.280'E 165.9 km 228° punt 2: AULNOYE-GARE 50°11.817'N 3°50.600'E 131.3 km 67° punt 3: PASENARTOIS-EGLISE 50°09.267'N 2°29.517'E 96.6 km 268° punt 4: SOLESMES-EGLISE 50°11.100'N 3°29.867'E 71.9 km 87° punt 5: TERGNIER-GARE 49°39.567'N 3°17.800'E 60.2 km 194° finish: GERAARDSBERGEN 50°45.150'N 3°51.950'E 128.2 km 18° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GERAARDSBERGEN @ 09:11:18 UTC, 883 m punt 1: CONTY niet gerond afbreekpunt: 49°59.955'N 2°45.863'E @ 10:19:38 UTC, 939 m : 113.6 km 99.7 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 113.6 km Duur van de proef: 01:08:20 Gemiddelde snelheid: 99.7 km/h Start hoogte: 282 m Hoogte passeren start: 883 m Hoogte aan break-punt: 939 m Hoogteverlies over proef: -657 m Totale score afstand: 113.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 116.5 km Been 1: 155.1 km Been 2: 144.3 km Totaal: 415.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:02:04 UTC einde: 16:03:22 UTC duur: 07:01:18 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 282 m @ 09:02:04 UTC hoog punt: 1936 m @ 12:56:32 UTC hoogtewinst: 1654 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 09:03:14 bearing 252.6° Tweede punt: 12:50:20 bearing 156.0° Totale hoek: -96.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 12782 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||