01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-07-2022 -- Hugo JANSEN -- 1508,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/07/2022 Piloot: HUGO JANSEN Zweefvliegtuig: D-KKAB Toestel type: LS8ST Klasse: Logger type: Clearnav s/n: v4j Logger file: 2022-07-28-CNI-V4J-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: OFF ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:15:47 Duurvlucht : 05:06:23 Vrije vlucht : 426.1 km Fasttrack : 100.0 kmh Opgegeven proef: 363.8 km Driehoek : 290.6 km Hoogtewinst : 1391.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EDPA Aalen Heidenheim BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°46.632'N 10°15.486'E tijd: 10:31:09 UTC alti: 551 m Ontkoppelpunt pos.: 48°45.588'N 10°16.072'E = 160° 2.1 km van vertrek tijd: 10:34:54 UTC alti: 1192 m Landingspunt pos.: 48°46.631'N 10°15.662'E = 90° 0.2 km van vertrek tijd: 15:46:56 UTC alti: 565 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 05:15:47 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.8 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°45.258'N 10°15.151'E @ 10:40:33 UTC, 1741 m punt 1: 49°13.183'N 11°06.584'E @ 11:55:54 UTC, 1489 m punt 2: 49°19.197'N 9°23.641'E @ 13:01:28 UTC, 1838 m punt 3: 48°57.503'N 10°36.854'E @ 14:27:19 UTC, 1658 m punt 4: 49°01.356'N 11°02.221'E @ 14:48:56 UTC, 1891 m punt 5: 48°50.156'N 11°10.483'E @ 15:10:33 UTC, 1662 m Finish: 48°45.841'N 10°14.484'E @ 15:45:18 UTC, 695 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 81.3 km 50° @ 64.8 km/h been 2: 125.4 km 276° @ 114.7 km/h been 3: 97.7 km 114° @ 68.3 km/h been 4: 31.8 km 77° @ 88.1 km/h been 5: 23.1 km 154° @ 64.1 km/h been 6: 69.0 km 264° @ 119.2 km/h Afgelegde afstand: 428.2 km Duur: 05:04:45 Gemiddelde snelheid: 84.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.9 km Starthoogte: 1741.0 m Finishhoogte: 695.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 1046 m Totale score afstand: 426.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 49°07.048'N 10°44.954'E = 43° 52.2 km van vertrek tijd: 11:36:40 UTC alti: 1658 m Finishpunt pos.: 49°08.188'N 9°57.541'E = 331° 45.6 km van vertrek tijd: 13:36:40 UTC alti: 1419 m Grootste afstand in 2 uur: 199.9 km Beste snelheid in 2 uur: 100.0 km/h Hoogteverlies: 239 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 644.2 km GELDIG vertrek: TAKEOFF 0°00.000'N 0°00.000'E start: AALEN 48°46.733'N 10°16.133'E punt 1: ROTH 49°13.050'N 11°06.033'E 78.0 km 51° punt 2: MOECKM 49°18.900'N 9°24.483'E 123.7 km 276° punt 3: WEISSN 49°01.650'N 11°01.183'E 121.8 km 105° punt 4: BAUMER 49°13.849'N 9°25.359'E 118.7 km 282° punt 5: EICHST 48°52.700'N 11°10.767'E 134.3 km 106° finish: AALEN 48°46.733'N 10°16.133'E 67.8 km 261° landing: LANDING 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: AALEN @ 10:45:13 UTC, 1490 m punt 1: ROTH @ 11:55:53 UTC, 1491 m : 78.0 km 66.2 km/h punt 2: MOECKM @ 13:01:37 UTC, 1812 m : 123.7 km 112.9 km/h punt 3: WEISSN @ 14:59:00 UTC, 1993 m : 121.8 km 62.3 km/h punt 4: BAUMER niet gerond afbreekpunt: 48°46.647'N 10°14.583'E @ 15:46:04 UTC, 637 m : 40.3 km 51.4 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 363.8 km Duur van de proef: 05:00:51 Gemiddelde snelheid: 72.5 km/h Start hoogte: 1490 m Hoogte passeren start: 1490 m Hoogte aan break-punt: 637 m Hoogteverlies over proef: 853 m Totale score afstand: 363.8 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 81.4 km Been 1: 122.8 km Been 2: 86.4 km Totaal: 290.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:40:33 UTC einde: 15:46:56 UTC duur: 05:06:23 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1091 m @ 11:28:18 UTC hoog punt: 2482 m @ 15:17:28 UTC hoogtewinst: 1391 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9049 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||