01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Stephan DRUYTS -- 474,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/07/2022 Piloot: ROBBE CEUPPENS Zweefvliegtuig: OO-ZAI Toestel type: KA 8 Klasse: CLUB Logger type: Flarm s/n: 2um Logger file: 2022-07-02-FLA-2UM-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 03:18:59 Duurvlucht : 03:18:08 Vrije vlucht : 90.2 km Fasttrack : 46.7 kmh Hoogtewinst : 1521.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.943'N 5°13.678'E tijd: 10:08:43 UTC alti: -26 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.943'N 5°13.678'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 10:08:43 UTC alti: -26 m Landingspunt pos.: 51°22.863'N 5°04.608'E = 335° 24.5 km van vertrek tijd: 13:27:42 UTC alti: -18 m Afstand take-off tot landing: 24.5 Totale vluchtduur: 03:18:59 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4 Start : 51°12.454'N 5°13.365'E @ 10:34:30 UTC, 1040 m punt 1: 50°56.911'N 5°23.015'E @ 12:26:54 UTC, 1547 m punt 2: 51°12.251'N 5°07.404'E @ 12:53:34 UTC, 1081 m Finish: 51°25.045'N 4°59.346'E @ 13:18:14 UTC, 887 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 30.9 km 159° @ 16.5 km/h been 2: 33.8 km 328° @ 76.0 km/h been 3: 25.5 km 339° @ 62.0 km/h Afgelegde afstand: 90.2 km Duur: 02:43:44 Gemiddelde snelheid: 33.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 31.0 km Starthoogte: 264.0 m Finishhoogte: 887.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -623 m Totale score afstand: 90.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°09.235'N 5°12.768'E = 198° 3.3 km van vertrek tijd: 11:25:22 UTC alti: 1588 m Finishpunt pos.: 51°22.741'N 5°05.595'E = 337° 23.8 km van vertrek tijd: 13:25:22 UTC alti: 245 m Grootste afstand in 2 uur: 93.4 km Beste snelheid in 2 uur: 46.7 km/h Hoogteverlies: 1343 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 112.1 km GELDIG vertrek: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E start: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: 10NIE 51°26.000'N 4°31.500'E 56.1 km 300° finish: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E 56.1 km 120° landing: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1KEIH @ 12:38:54 UTC, 1266 m punt 1: 10NIE niet gerond afbreekpunt: 51°25.020'N 4°59.318'E @ 13:18:18 UTC, 880 m : 23.8 km 36.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 23.8 km Duur van de proef: 00:39:24 Gemiddelde snelheid: 36.2 km/h Start hoogte: 264 m Hoogte passeren start: 1266 m Hoogte aan break-punt: 880 m Hoogteverlies over proef: -616 m Totale score afstand: 23.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:09:34 UTC einde: 13:27:42 UTC duur: 03:18:08 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 264 m @ 10:18:54 UTC hoog punt: 1785 m @ 12:29:54 UTC hoogtewinst: 1521 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:26:54 bearing 84.9° Tweede punt: 13:18:18 bearing 31.3° Totale hoek: -53.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 6775 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||