01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-08-2022 -- Jan DIELENS -- 1951,2 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/08/2022 Piloot: JAN DIELENS Zweefvliegtuig: OO-YKH Toestel type: LS 4 Klasse: STANDARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 8iu Logger file: 2022-08-02-NAV-8IU-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:11:05 Duurvlucht : 06:07:54 Vrije vlucht : 507.3 km Fasttrack : 107.2 kmh Opgegeven proef: 445.8 km Driehoek : 144.5 km Hoogtewinst : 3353.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFNF Vinon BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 43°44.108'N 5°47.304'E tijd: 10:11:02 UTC alti: 264 m Ontkoppelpunt pos.: 43°45.197'N 5°49.786'E = 59° 3.9 km van vertrek tijd: 10:14:13 UTC alti: 811 m Landingspunt pos.: 43°44.390'N 5°47.031'E = 325° 0.6 km van vertrek tijd: 16:22:07 UTC alti: 270 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 06:11:05 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 43°45.187'N 5°49.656'E @ 10:14:35 UTC, 810 m punt 1: 44°32.898'N 6°45.419'E @ 12:09:58 UTC, 3879 m punt 2: 45°00.275'N 6°39.863'E @ 12:43:10 UTC, 3778 m punt 3: 43°50.389'N 6°17.004'E @ 13:59:09 UTC, 2565 m punt 4: 44°36.903'N 6°23.633'E @ 14:55:45 UTC, 3298 m punt 5: 43°54.083'N 6°14.342'E @ 15:44:52 UTC, 2011 m Finish: 43°44.418'N 5°46.997'E @ 16:22:02 UTC, 269 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 115.5 km 40° @ 60.0 km/h been 2: 51.2 km 352° @ 92.6 km/h been 3: 132.9 km 193° @ 105.0 km/h been 4: 86.6 km 6° @ 91.8 km/h been 5: 80.3 km 189° @ 98.0 km/h been 6: 40.8 km 244° @ 65.9 km/h Afgelegde afstand: 507.3 km Duur: 06:07:27 Gemiddelde snelheid: 82.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 811.0 m Finishhoogte: 269.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 542 m Totale score afstand: 507.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 44°25.044'N 6°37.892'E = 41° 101.5 km van vertrek tijd: 13:25:19 UTC alti: 3697 m Finishpunt pos.: 44°05.762'N 6°19.761'E = 47° 59.1 km van vertrek tijd: 15:25:19 UTC alti: 2484 m Grootste afstand in 2 uur: 214.5 km Beste snelheid in 2 uur: 107.2 km/h Hoogteverlies: 1213 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 604.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: STARTVINON2 43°46.233'N 5°51.800'E punt 1: PLAMPINET 45°00.190'N 6°39.760'E 151.1 km 25° punt 2: MONTDENIER 43°50.550'N 6°17.050'E 132.4 km 193° punt 3: GUILLAUME 44°36.033'N 6°24.800'E 84.9 km 7° punt 4: MONTDENIER 43°50.550'N 6°17.050'E 84.9 km 187° punt 5: DORMILLOUSE 44°24.530'N 6°23.270'E 63.5 km 7° finish: FVINON 43°44.700'N 5°48.150'E 87.4 km 213° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: STARTVINON2 @ 10:24:44 UTC, 1611 m punt 1: PLAMPINET @ 12:43:16 UTC, 3755 m : 151.1 km 65.4 km/h punt 2: MONTDENIER @ 13:59:13 UTC, 2554 m : 132.4 km 104.6 km/h punt 3: GUILLAUME @ 14:48:49 UTC, 2875 m : 84.9 km 102.7 km/h punt 4: MONTDENIER niet gerond afbreekpunt: 43°54.062'N 6°14.304'E @ 15:44:54 UTC, 2008 m : 77.4 km 82.8 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 445.8 km Duur van de proef: 05:20:10 Gemiddelde snelheid: 83.5 km/h Start hoogte: 807 m Hoogte passeren start: 1611 m Hoogte aan break-punt: 2008 m Hoogteverlies over proef: -1201 m Totale score afstand: 445.8 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 40.5 km Been 1: 63.6 km Been 2: 40.5 km Totaal: 144.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:14:13 UTC einde: 16:22:07 UTC duur: 06:07:54 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 807 m @ 10:14:56 UTC hoog punt: 4160 m @ 12:54:13 UTC hoogtewinst: 3353 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 11053 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||