CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-07-2022 -- Dmitrijs MOROZOVS -- 287,0 punten
306 Te kort been: start punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 30/07/2022
Piloot: DMITRIJS MOROZOVS
Zweefvliegtuig: D6953
Toestel type: ASK 23 Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98t
Logger file: 2022-07-30-NAV-98T-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:28:03
Duurvlucht : 04:24:36
Vrije vlucht : 51.2 km
Fasttrack : 25.8 kmh
Hoogtewinst : 1144.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.769'N 4°57.121'E
tijd: 11:20:09 UTC
alti: 6 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°47.277'N 4°59.370'E = 70° 2.8 km van vertrek
tijd: 11:23:36 UTC
alti: 520 m
Landingspunt
pos.: 50°46.798'N 4°57.237'E = 68° 0.1 km van vertrek
tijd: 15:48:12 UTC
alti: 13 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 04:28:03
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3
Start : 50°44.010'N 4°53.535'E @ 12:50:45 UTC, 1268 m
punt 1: 50°48.562'N 5°13.953'E @ 13:54:05 UTC, 1205 m
Finish: 50°44.659'N 4°52.927'E @ 14:58:25 UTC, 790 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 25.4 km 70° @ 24.1 km/h
been 2: 25.8 km 254° @ 24.0 km/h
Afgelegde afstand: 51.2 km
Duur: 02:07:40
Gemiddelde snelheid: 24.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.3 km
Starthoogte: 466.0 m
Finishhoogte: 790.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -324 m
Totale score afstand: 51.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°44.561'N 5°00.646'E = 135° 5.8 km van vertrek
tijd: 13:15:45 UTC
alti: 1419 m
Finishpunt
pos.: 50°47.110'N 4°59.089'E = 75° 2.4 km van vertrek
tijd: 15:15:45 UTC
alti: 1465 m
Grootste afstand in 2 uur: 51.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 25.8 km/h
Hoogteverlies: -46 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 45.6 km GELDIG
Te kort been: start punt gecorrigeerd
vertrek: POINT_1 50°46.833'N 4°55.233'E
start: POINT_2 50°43.967'N 4°53.750'E
punt 1: POINT_3 50°42.217'N 5°04.983'E 13.6 km 104°
punt 2: POINT_4 50°48.650'N 5°10.583'E 13.6 km 29°
finish: POINT_5 50°46.833'N 4°55.233'E 18.3 km 259°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: POINT_2 @ 12:50:58 UTC, 1251 m
punt 1: POINT_3 @ 13:23:27 UTC, 1378 m : 13.6 km 25.1 km/h
punt 2: POINT_4 @ 13:52:34 UTC, 1246 m : 13.6 km 28.1 km/h
finish: POINT_5 @ 14:53:58 UTC, 1093 m : 18.3 km 17.9 km/h
Proef GELUKT
Afgelegde afstand: 45.6 km
Duur van de proef: 02:03:00
Gemiddelde snelheid: 22.2 km/h
Start hoogte: 466 m
Hoogte passeren start: 1251 m
Hoogte passeren finish: 1093 m
Hoogteverlies over proef: -627 m
Totale score afstand: 45.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:23:36 UTC
einde: 15:48:12 UTC
duur: 04:24:36
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 334 m @ 15:03:27 UTC
hoog punt: 1478 m @ 15:15:54 UTC
hoogtewinst: 1144 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:50:58 bearing 123.1°
Tweede punt: 13:53:21 bearing 100.5°
Totale hoek: -22.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 845
| |||||||||||||||||||||