CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef05-08-2022 -- Jelle VANDEBEECK -- 1710,3 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 05/08/2022
Piloot: JELLE VANDEBEECK
Zweefvliegtuig: PH-1298
Toestel type: ASW 24 Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aml
Logger file: 2022-08-05-LXV-AML-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:27:30
Duurvlucht : 05:24:49
Vrije vlucht : 375.8 km
Fasttrack : 91.5 kmh
Opgegeven proef: 364.5 km
Driehoek : 345.8 km
Hoogtewinst : 1150.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°30.928'N 1°38.313'E
tijd: 11:04:12 UTC
alti: 76 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°31.397'N 1°35.994'E = 287° 3.0 km van vertrek
tijd: 11:06:53 UTC
alti: 625 m
Landingspunt
pos.: 48°31.166'N 1°38.331'E = 3° 0.4 km van vertrek
tijd: 16:31:42 UTC
alti: 75 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 05:27:30
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 48°30.754'N 1°36.322'E @ 11:10:46 UTC, 821 m
punt 1: 48°32.415'N 0°32.514'E @ 13:01:48 UTC, 1274 m
punt 2: 47°56.992'N 0°11.826'E @ 13:40:34 UTC, 1145 m
punt 3: 48°18.541'N 0°49.471'E @ 14:34:16 UTC, 1547 m
punt 4: 48°09.516'N 2°11.478'E @ 15:53:50 UTC, 1185 m
punt 5: 48°20.576'N 1°41.585'E @ 16:22:38 UTC, 1133 m
Finish: 48°31.166'N 1°38.331'E @ 16:31:42 UTC, 75 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 78.6 km 273° @ 42.5 km/h
been 2: 70.5 km 201° @ 109.1 km/h
been 3: 61.4 km 49° @ 68.7 km/h
been 4: 102.9 km 99° @ 77.6 km/h
been 5: 42.3 km 299° @ 88.1 km/h
been 6: 20.0 km 348° @ 132.6 km/h
Afgelegde afstand: 375.8 km
Duur: 05:20:56
Gemiddelde snelheid: 70.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km
Starthoogte: 625.0 m
Finishhoogte: 75.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 550 m
Totale score afstand: 375.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 48°33.400'N 0°47.336'E = 275° 62.9 km van vertrek
tijd: 12:51:46 UTC
alti: 1381 m
Finishpunt
pos.: 48°16.705'N 1°15.805'E = 227° 38.3 km van vertrek
tijd: 14:51:46 UTC
alti: 1151 m
Grootste afstand in 2 uur: 183.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 91.5 km/h
Hoogteverlies: 230 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 369.5 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 003BOUGLAINVAL 48°33.967'N 1°30.483'E
punt 1: 172MORTAGNE AU PERCHE 48°32.467'N 0°32.150'E 71.8 km 268°
punt 2: 136LE MANS 47°56.817'N 0°11.867'E 70.7 km 201°
punt 3: 232THIRON 48°18.833'N 1°00.700'E 73.0 km 56°
punt 4: 194PITHIVIERS 48°09.417'N 2°11.700'E 89.6 km 101°
punt 5: 255PRUNAYLEGILLON 48°21.983'N 1°38.083'E 47.7 km 300°
finish: 001BAILLEAUARMENONVILLE 48°30.983'N 1°38.417'E 16.7 km 1°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 003BOUGLAINVAL @ 11:48:26 UTC, 1221 m
punt 1: 172MORTAGNE AU PERCHE @ 13:01:53 UTC, 1270 m : 71.3 km 58.3 km/h
punt 2: 136LE MANS @ 13:40:38 UTC, 1134 m : 69.7 km 107.9 km/h
punt 3: 232THIRON @ 14:42:57 UTC, 1578 m : 72.0 km 69.4 km/h
punt 4: 194PITHIVIERS @ 15:53:51 UTC, 1189 m : 88.6 km 75.0 km/h
punt 5: 255PRUNAYLEGILLON @ 16:24:39 UTC, 929 m : 46.7 km 90.9 km/h
finish: 001BAILLEAUARMENONVILLE @ 16:31:25 UTC, 71 m : 16.2 km 143.5 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 364.5 km
Duur van de proef: 04:42:59
Gemiddelde snelheid: 77.3 km/h
Start hoogte: 625 m
Hoogte passeren start: 1221 m
Hoogte passeren finish: 71 m
Hoogteverlies over proef: 554 m
Totale score afstand: 364.5 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 98.9 km
Been 1: 150.1 km
Been 2: 96.8 km
Totaal: 345.8 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:06:53 UTC
einde: 16:31:42 UTC
duur: 05:24:49
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 602 m @ 12:23:43 UTC
hoog punt: 1752 m @ 14:28:57 UTC
hoogtewinst: 1150 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6961
| |||||||||||||||||||||