CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef07-08-2022 -- Nick FREMAU -- 1199,1 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 07/08/2022
Piloot: FREMAU NICK
Zweefvliegtuig: PH-1080
Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4fw
Logger file: 2022-08-07-NAV-4FW-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:25:54
Duurvlucht : 04:22:05
Vrije vlucht : 260.7 km
Fasttrack : 90.1 kmh
Opgegeven proef: 256.8 km
Driehoek : 166.8 km
Hoogtewinst : 1053.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°30.881'N 1°38.342'E
tijd: 10:59:24 UTC
alti: 63 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°30.975'N 1°34.609'E = 272° 4.6 km van vertrek
tijd: 11:03:13 UTC
alti: 595 m
Landingspunt
pos.: 48°31.158'N 1°38.352'E = 1° 0.5 km van vertrek
tijd: 15:25:18 UTC
alti: 83 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 04:25:54
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 48°38.252'N 1°31.071'E @ 11:39:59 UTC, 1020 m
punt 1: 48°20.311'N 1°13.430'E @ 12:50:34 UTC, 1350 m
punt 2: 48°00.550'N 2°41.165'E @ 14:15:58 UTC, 1232 m
punt 3: 48°10.916'N 2°36.645'E @ 14:35:00 UTC, 987 m
punt 4: 48°18.568'N 2°21.240'E @ 14:50:11 UTC, 1027 m
punt 5: 48°17.567'N 2°01.993'E @ 15:06:32 UTC, 1550 m
Finish: 48°31.235'N 1°38.387'E @ 15:23:49 UTC, 148 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 39.7 km 213° @ 33.8 km/h
been 2: 114.8 km 108° @ 80.6 km/h
been 3: 20.0 km 344° @ 63.1 km/h
been 4: 23.8 km 307° @ 93.9 km/h
been 5: 23.9 km 266° @ 87.6 km/h
been 6: 38.6 km 311° @ 134.0 km/h
Afgelegde afstand: 260.7 km
Duur: 03:43:50
Gemiddelde snelheid: 69.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 16.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Starthoogte: 595.0 m
Finishhoogte: 148.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 447 m
Totale score afstand: 260.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 48°15.189'N 1°45.714'E = 163° 30.5 km van vertrek
tijd: 13:23:46 UTC
alti: 1049 m
Finishpunt
pos.: 48°31.173'N 1°38.351'E = 1° 0.5 km van vertrek
tijd: 15:23:46 UTC
alti: 112 m
Grootste afstand in 2 uur: 180.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 90.1 km/h
Hoogteverlies: 937 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 261.8 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 003BOUGLAINVAL 48°33.967'N 1°30.483'E
punt 1: 109ILLIERS-COMBRAY 48°18.233'N 1°14.800'E 35.0 km 214°
punt 2: 194PITHIVIERS 48°09.417'N 2°11.700'E 72.3 km 103°
punt 3: 166MONTARGIS VIMORY NEAR 48°00.367'N 2°41.267'E 40.4 km 114°
punt 4: 085DORDIVES 48°09.350'N 2°45.800'E 17.6 km 19°
punt 5: 207SANTEUIL 48°23.383'N 1°43.883'E 80.9 km 289°
finish: 001BAILLEAUARMENONVILLE 48°30.983'N 1°38.417'E 15.6 km 335°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 003BOUGLAINVAL @ 12:31:48 UTC, 1285 m
punt 1: 109ILLIERS-COMBRAY @ 12:52:28 UTC, 1154 m : 34.5 km 100.1 km/h
punt 2: 194PITHIVIERS @ 13:49:18 UTC, 1270 m : 71.3 km 75.3 km/h
punt 3: 166MONTARGIS VIMORY NEAR @ 14:15:57 UTC, 1234 m : 39.4 km 88.6 km/h
punt 4: 085DORDIVES @ 14:24:57 UTC, 528 m : 16.6 km 110.5 km/h
punt 5: 207SANTEUIL @ 15:17:01 UTC, 824 m : 79.9 km 92.1 km/h
finish: 001BAILLEAUARMENONVILLE @ 15:23:39 UTC, 115 m : 15.1 km 136.7 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 256.8 km
Duur van de proef: 02:51:51
Gemiddelde snelheid: 89.6 km/h
Start hoogte: 595 m
Hoogte passeren start: 1285 m
Hoogte passeren finish: 115 m
Hoogteverlies over proef: 480 m
Totale score afstand: 256.8 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 46.7 km
Been 1: 46.9 km
Been 2: 73.2 km
Totaal: 166.8 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:03:13 UTC
einde: 15:25:18 UTC
duur: 04:22:05
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 498 m @ 14:25:19 UTC
hoog punt: 1551 m @ 15:06:34 UTC
hoogtewinst: 1053 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4654
| |||||||||||||||||||||