CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-07-2022 -- Bert Jr. SCHMELZER -- 1452,0 punten
307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 26/07/2022
Piloot: BERT SCHMELZER
Zweefvliegtuig: D-KSBT
Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: agj
Logger file: 2022-07-26-LXV-AGJ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:46:11
Duurvlucht : 03:41:36
Vrije vlucht : 363.6 km
Fasttrack : 139.2 kmh
Opgegeven proef: 346.1 km
Driehoek : 129.3 km
Hoogtewinst : 2071.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LHUD Szeged BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 46°14.952'N 20°05.577'E
tijd: 10:02:13 UTC
alti: 112 m
Ontkoppelpunt
pos.: 46°14.464'N 20°03.356'E = 252° 3.0 km van vertrek
tijd: 10:06:48 UTC
alti: 786 m
Landingspunt
pos.: 46°14.920'N 20°05.600'E = 154° 0.1 km van vertrek
tijd: 13:48:24 UTC
alti: 116 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 03:46:11
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 46°17.637'N 20°04.947'E @ 10:28:00 UTC, 2467 m
punt 1: 46°17.538'N 19°20.310'E @ 11:30:26 UTC, 1653 m
punt 2: 46°16.498'N 20°07.119'E @ 12:03:01 UTC, 2427 m
punt 3: 46°53.493'N 21°21.545'E @ 12:52:22 UTC, 2243 m
punt 4: 46°24.464'N 20°43.314'E @ 13:25:29 UTC, 1595 m
punt 5: 46°21.927'N 20°15.279'E @ 13:39:11 UTC, 1161 m
Finish: 46°13.871'N 20°04.877'E @ 13:46:32 UTC, 341 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 57.3 km 270° @ 55.1 km/h
been 2: 60.2 km 92° @ 110.8 km/h
been 3: 117.2 km 54° @ 142.5 km/h
been 4: 72.6 km 222° @ 131.5 km/h
been 5: 36.2 km 263° @ 158.7 km/h
been 6: 20.0 km 222° @ 163.5 km/h
Afgelegde afstand: 363.6 km
Duur: 03:18:32
Gemiddelde snelheid: 109.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.2 km
Starthoogte: 635.0 m
Finishhoogte: 341.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 294 m
Totale score afstand: 363.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 46°16.956'N 19°38.996'E = 276° 34.4 km van vertrek
tijd: 11:43:26 UTC
alti: 1919 m
Finishpunt
pos.: 46°18.987'N 20°03.500'E = 340° 7.9 km van vertrek
tijd: 13:43:26 UTC
alti: 582 m
Grootste afstand in 2 uur: 278.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 139.2 km/h
Hoogteverlies: 1337 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 351.0 km GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 251DOMASZEK START 46°14.483'N 19°59.250'E
punt 1: 076JHALMA 46°17.517'N 19°19.967'E 50.8 km 277°
punt 2: 010ALGYOHID 46°21.033'N 20°12.217'E 67.4 km 84°
punt 3: 231OKANY 46°53.617'N 21°21.800'E 107.4 km 55°
punt 4: 186TOTKMLOS 46°24.517'N 20°43.700'E 72.6 km 222°
finish: 001SZATYMAZAP 46°19.517'N 20°03.133'E 52.8 km 260°
landing: 400FINISHSZEGED 46°16.000'N 20°05.300'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 251DOMASZEK START @ 10:26:22 UTC, 2424 m
punt 1: 076JHALMA @ 11:30:26 UTC, 1653 m : 50.3 km 47.1 km/h
punt 2: 010ALGYOHID @ 12:06:02 UTC, 2194 m : 66.4 km 111.9 km/h
punt 3: 231OKANY @ 12:52:22 UTC, 2243 m : 106.4 km 137.8 km/h
punt 4: 186TOTKMLOS @ 13:25:24 UTC, 1603 m : 71.6 km 130.0 km/h
finish: 001SZATYMAZAP niet gerond
afbreekpunt: 46°19.084'N 20°03.478'E @ 13:43:32 UTC, 602 m : 51.4 km 170.2 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 346.1 km
Duur van de proef: 03:17:10
Gemiddelde snelheid: 105.3 km/h
Start hoogte: 635 m
Hoogte passeren start: 2424 m
Hoogte aan break-punt: 602 m
Hoogteverlies over proef: 33 m
Totale score afstand: 346.1 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 56.9 km
Been 1: 36.2 km
Been 2: 36.2 km
Totaal: 129.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:06:48 UTC
einde: 13:48:24 UTC
duur: 03:41:36
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 635 m @ 10:08:02 UTC
hoog punt: 2706 m @ 12:14:35 UTC
hoogtewinst: 2071 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5750
| |||||||||||||||||||||