CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef05-08-2022 -- Bert Jr. SCHMELZER -- 2041,4 punten
307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 05/08/2022
Piloot: BERT SCHMELZER
Zweefvliegtuig: D-KSBT
Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: agj
Logger file: 2022-08-05-LXV-AGJ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:03:16
Duurvlucht : 04:58:27
Vrije vlucht : 541.2 km
Fasttrack : 139.0 kmh
Opgegeven proef: 489.8 km
Driehoek : 412.6 km
Hoogtewinst : 2101.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LHUD Szeged BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 46°14.632'N 20°05.634'E
tijd: 09:49:07 UTC
alti: 66 m
Ontkoppelpunt
pos.: 46°15.845'N 20°02.332'E = 298° 4.8 km van vertrek
tijd: 09:53:56 UTC
alti: 674 m
Landingspunt
pos.: 46°15.093'N 20°05.610'E = 358° 0.9 km van vertrek
tijd: 14:52:23 UTC
alti: 83 m
Afstand take-off tot landing: 0.9
Totale vluchtduur: 05:03:16
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 46°15.845'N 20°02.332'E @ 09:53:56 UTC, 674 m
punt 1: 46°22.608'N 19°32.830'E @ 10:26:24 UTC, 2282 m
punt 2: 46°14.444'N 20°00.621'E @ 11:04:08 UTC, 2415 m
punt 3: 46°31.973'N 19°00.068'E @ 11:48:06 UTC, 1890 m
punt 4: 46°13.660'N 20°29.486'E @ 12:40:29 UTC, 1964 m
punt 5: 47°17.994'N 20°55.820'E @ 13:40:21 UTC, 1847 m
Finish: 46°14.037'N 20°04.905'E @ 14:50:46 UTC, 242 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 39.9 km 289° @ 73.7 km/h
been 2: 38.8 km 113° @ 61.6 km/h
been 3: 84.1 km 293° @ 114.8 km/h
been 4: 119.6 km 106° @ 136.9 km/h
been 5: 123.8 km 16° @ 124.1 km/h
been 6: 135.1 km 209° @ 115.1 km/h
Afgelegde afstand: 541.2 km
Duur: 04:56:50
Gemiddelde snelheid: 109.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.4 km
Starthoogte: 674.0 m
Finishhoogte: 242.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 432 m
Totale score afstand: 541.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 46°18.797'N 19°34.278'E = 281° 41.0 km van vertrek
tijd: 12:13:09 UTC
alti: 2724 m
Finishpunt
pos.: 46°33.557'N 20°51.453'E = 59° 68.4 km van vertrek
tijd: 14:13:09 UTC
alti: 1640 m
Grootste afstand in 2 uur: 277.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 139.0 km/h
Hoogteverlies: 1084 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 494.7 km GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 251DOMASZEK START 46°14.483'N 19°59.250'E
punt 1: 078KALOCSAV 46°32.133'N 18°59.833'E 82.9 km 294°
punt 2: 108MAKO 46°13.800'N 20°29.917'E 120.4 km 106°
punt 3: 081KARCAGVA 47°18.233'N 20°55.950'E 123.9 km 15°
punt 4: 006MEZKOVHZ 46°24.450'N 20°55.583'E 99.7 km 180°
finish: 001SZATYMAZAP 46°19.517'N 20°03.133'E 67.9 km 263°
landing: 400FINISHSZEGED 46°16.000'N 20°05.300'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 251DOMASZEK START @ 11:14:07 UTC, 2392 m
punt 1: 078KALOCSAV @ 11:48:04 UTC, 1887 m : 82.4 km 145.6 km/h
punt 2: 108MAKO @ 12:40:40 UTC, 1937 m : 119.4 km 136.2 km/h
punt 3: 081KARCAGVA @ 13:40:20 UTC, 1839 m : 122.9 km 123.6 km/h
punt 4: 006MEZKOVHZ @ 14:19:37 UTC, 1241 m : 98.7 km 150.7 km/h
finish: 001SZATYMAZAP niet gerond
afbreekpunt: 46°19.275'N 20°03.741'E @ 14:47:42 UTC, 533 m : 66.5 km 142.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 489.8 km
Duur van de proef: 03:33:35
Gemiddelde snelheid: 137.6 km/h
Start hoogte: 650 m
Hoogte passeren start: 2392 m
Hoogte aan break-punt: 533 m
Hoogteverlies over proef: 117 m
Totale score afstand: 489.8 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 119.2 km
Been 1: 123.8 km
Been 2: 169.6 km
Totaal: 412.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:53:56 UTC
einde: 14:52:23 UTC
duur: 04:58:27
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 650 m @ 09:54:13 UTC
hoog punt: 2751 m @ 12:13:31 UTC
hoogtewinst: 2101 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 10532
| |||||||||||||||||||||