01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-08-2022 -- Dries VAN GESTEL -- 2539,5 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Stukje corridor in ecrins.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 09/08/2022 Piloot: DRIES VAN GESTEL Zweefvliegtuig: D8505 Toestel type: LS 6 Klasse: 15M Logger type: LX Navigation s/n: gt1 Logger file: 2022-08-09-LXN-GT1-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:18:51 Duurvlucht : 07:11:10 Vrije vlucht : 704.7 km Fasttrack : 115.0 kmh Opgegeven proef: 414.4 km Driehoek : 192.4 km Hoogtewinst : 1815.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFMR Barcelonnette BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 44°23.212'N 6°36.831'E tijd: 10:27:42 UTC alti: 1049 m Ontkoppelpunt pos.: 44°25.108'N 6°40.584'E = 55° 6.1 km van vertrek tijd: 10:35:23 UTC alti: 2143 m Landingspunt pos.: 44°23.226'N 6°36.651'E = 276° 0.2 km van vertrek tijd: 17:46:33 UTC alti: 1073 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 07:18:51 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 44°27.759'N 6°39.749'E @ 10:44:59 UTC, 3260 m punt 1: 43°53.322'N 6°15.493'E @ 11:18:27 UTC, 2684 m punt 2: 45°19.773'N 6°52.879'E @ 13:01:51 UTC, 3605 m punt 3: 43°40.846'N 5°59.222'E @ 14:48:05 UTC, 2859 m punt 4: 44°40.856'N 6°27.132'E @ 15:49:39 UTC, 2837 m punt 5: 44°00.830'N 6°18.242'E @ 16:33:28 UTC, 2763 m Finish: 44°35.003'N 6°51.017'E @ 17:32:23 UTC, 3306 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 71.5 km 207° @ 128.2 km/h been 2: 167.6 km 17° @ 97.2 km/h been 3: 196.5 km 201° @ 111.0 km/h been 4: 117.2 km 18° @ 114.2 km/h been 5: 75.1 km 189° @ 102.8 km/h been 6: 76.8 km 34° @ 78.3 km/h Afgelegde afstand: 704.7 km Duur: 06:47:24 Gemiddelde snelheid: 103.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 9.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 28.8 km Starthoogte: 2115.0 m Finishhoogte: 3306.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -1191 m Totale score afstand: 704.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 45°15.934'N 6°44.108'E = 6° 98.1 km van vertrek tijd: 13:08:10 UTC alti: 3675 m Finishpunt pos.: 44°01.983'N 6°14.401'E = 217° 49.4 km van vertrek tijd: 15:08:10 UTC alti: 2922 m Grootste afstand in 2 uur: 230.0 km Beste snelheid in 2 uur: 115.0 km/h Hoogteverlies: 753 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 552.4 km GELDIG vertrek: BARCELON 44°23.299'N 6°36.582'E start: GRD BERA 44°26.950'N 6°39.599'E punt 1: MONTDENI 43°53.433'N 6°15.599'E 69.8 km 207° punt 2: PLAMPINE 45°01.166'N 6°40.449'E 129.7 km 15° punt 3: MONTDENI 43°53.433'N 6°15.599'E 129.7 km 195° punt 4: MOURIARE 44°47.715'N 6°38.915'E 105.2 km 17° punt 5: CHEVAL B 44°07.482'N 6°25.599'E 76.6 km 193° finish: JAUSIER 44°25.450'N 6°44.083'E 41.4 km 36° landing: BARCELON 44°23.299'N 6°36.582'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GRD BERA @ 10:45:34 UTC, 3164 m punt 1: MONTDENI @ 11:18:37 UTC, 2666 m : 69.8 km 126.8 km/h punt 2: PLAMPINE @ 13:00:41 UTC, 3526 m : 129.7 km 76.2 km/h punt 3: MONTDENI @ 14:44:00 UTC, 2854 m : 129.7 km 75.3 km/h punt 4: MOURIARE niet gerond afbreekpunt: 44°40.789'N 6°27.271'E @ 15:49:45 UTC, 2832 m : 85.2 km 77.7 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 414.4 km Duur van de proef: 05:04:11 Gemiddelde snelheid: 81.7 km/h Start hoogte: 2115 m Hoogte passeren start: 3164 m Hoogte aan break-punt: 2832 m Hoogteverlies over proef: -717 m Totale score afstand: 414.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 84.6 km Been 1: 53.9 km Been 2: 53.9 km Totaal: 192.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:35:23 UTC einde: 17:46:33 UTC duur: 07:11:10 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 2115 m @ 10:35:55 UTC hoog punt: 3930 m @ 12:41:28 UTC hoogtewinst: 1815 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 18134 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||