01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef06-08-2022 -- Zelaï GIANOLI -- 975,0 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Golf 1 en 2 North actief
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 06/08/2022 Piloot: BRAM DE MAN Zweefvliegtuig: OO-YBT Toestel type: G 102 STANDARD ASTIR III Klasse: CLUB Logger type: Flarm s/n: b53 Logger file: 2022-08-06-FLA-B53-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 05:11:55 Duurvlucht : 05:10:56 Vrije vlucht : 234.0 km Fasttrack : 71.4 kmh Hoogtewinst : 1621.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBBT Brasschaat BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°20.222'N 4°30.330'E tijd: 10:09:56 UTC alti: -104 m Ontkoppelpunt pos.: 51°20.222'N 4°30.330'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 10:09:56 UTC alti: -104 m Landingspunt pos.: 51°20.311'N 4°30.197'E = 317° 0.2 km van vertrek tijd: 15:21:51 UTC alti: -94 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 05:11:55 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°20.110'N 4°28.447'E @ 10:20:23 UTC, 598 m punt 1: 51°24.184'N 5°00.207'E @ 11:06:29 UTC, 961 m punt 2: 51°11.145'N 5°14.959'E @ 11:44:31 UTC, 1108 m punt 3: 51°21.378'N 4°55.231'E @ 12:15:15 UTC, 1164 m punt 4: 51°20.571'N 4°32.211'E @ 12:36:53 UTC, 1408 m punt 5: 51°10.456'N 5°13.668'E @ 13:23:43 UTC, 1707 m Finish: 51°22.137'N 4°26.992'E @ 15:15:57 UTC, 380 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 37.6 km 78° @ 49.0 km/h been 2: 29.6 km 145° @ 46.8 km/h been 3: 29.8 km 310° @ 58.1 km/h been 4: 26.8 km 267° @ 74.2 km/h been 5: 51.8 km 111° @ 66.3 km/h been 6: 58.4 km 292° @ 31.2 km/h Afgelegde afstand: 234.0 km Duur: 04:55:34 Gemiddelde snelheid: 47.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 5.3 km Starthoogte: 330.0 m Finishhoogte: 380.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -50 m Totale score afstand: 234.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°15.939'N 5°01.407'E = 102° 37.0 km van vertrek tijd: 12:04:35 UTC alti: 1574 m Finishpunt pos.: 51°22.671'N 4°33.484'E = 39° 5.8 km van vertrek tijd: 14:04:35 UTC alti: 1139 m Grootste afstand in 2 uur: 142.8 km Beste snelheid in 2 uur: 71.4 km/h Hoogteverlies: 435 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 174.8 km GELDIG vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E start: STHUBE 50°02.333'N 5°24.233'E punt 1: 49°42.006'N 5°18.645'E 38.3 km 190° punt 2: WILLEZ 49°59.267'N 4°51.033'E 46.0 km 314° punt 3: BEHEME 49°47.050'N 5°36.250'E 58.7 km 112° finish: STHUBE 50°02.333'N 5°24.233'E 31.8 km 333° landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 365 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 27.7 km Been 1: 43.6 km Been 2: 27.7 km Totaal: 99.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:10:55 UTC einde: 15:21:51 UTC duur: 05:10:56 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 330 m @ 10:11:41 UTC hoog punt: 1951 m @ 13:48:21 UTC hoogtewinst: 1621 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:23:23 bearing 59.5° Tweede punt: 15:15:53 bearing 357.3° Totale hoek: -62.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 5018 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||