CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-07-2022 -- Frank SCHOETERS & STIJN HAEZEBROUCK -- 68,5 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 17/07/2022
Piloot: FRANK SCHOETERS
Zweefvliegtuig: D-8755
Toestel type: G 103 TWIN II Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: r0j
Logger file: 2022-07-17-FLA-R0J-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:07:36
Duurvlucht : 01:03:24
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°17.678'N 3°14.620'E
tijd: 14:12:29 UTC
alti: -11 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°17.678'N 3°14.620'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 14:12:29 UTC
alti: -11 m
Landingspunt
pos.: 48°17.600'N 3°14.661'E = 161° 0.2 km van vertrek
tijd: 15:20:05 UTC
alti: -11 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 01:07:36
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 25.3 km GELDIG
vertrek: PONTSURY 48°17.500'N 3°14.733'E
start: PONTSURY 48°17.500'N 3°14.733'E
punt 1: VOISINES 48°16.000'N 3°24.700'E 12.6 km 103°
finish: PONTSURY 48°17.500'N 3°14.733'E 12.6 km 283°
landing: PONTSURY 48°17.500'N 3°14.733'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: PONTSURY @ 14:41:45 UTC, 877 m
punt 1: VOISINES niet gerond
afbreekpunt: 48°17.371'N 3°20.479'E @ 15:14:45 UTC, 508 m : 6.8 km 12.4 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 6.8 km
Duur van de proef: 00:33:00
Gemiddelde snelheid: 12.4 km/h
Start hoogte: 591 m
Hoogte passeren start: 877 m
Hoogte aan break-punt: 508 m
Hoogteverlies over proef: 83 m
Totale score afstand: 6.8 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 14:16:41 UTC
einde: 15:20:05 UTC
duur: 01:03:24
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 331 m @ 14:53:37 UTC
hoog punt: 922 m @ 15:10:09 UTC
hoogtewinst: 591 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 477
| |||||||||||||||||||||