CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-08-2022 -- Tom CONINGS -- 1381,9 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 14/08/2022
Piloot: TOM CONINGS
Zweefvliegtuig: D-7940
Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2
Logger file: 2022-08-14-LXV-8I2-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:49:29
Duurvlucht : 04:46:25
Vrije vlucht : 373.1 km
Fasttrack : 97.8 kmh
Driehoek : 208.7 km
Hoogtewinst : 1655.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.235'N 5°22.182'E
tijd: 11:26:34 UTC
alti: 80 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.078'N 5°26.763'E = 93° 5.4 km van vertrek
tijd: 11:29:38 UTC
alti: 526 m
Landingspunt
pos.: 50°58.229'N 5°22.750'E = 91° 0.7 km van vertrek
tijd: 16:16:03 UTC
alti: 106 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 04:49:29
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.704'N 5°21.739'E @ 11:45:25 UTC, 1390 m
punt 1: 51°19.140'N 5°59.052'E @ 12:33:25 UTC, 1838 m
punt 2: 51°24.849'N 4°43.521'E @ 13:27:51 UTC, 2030 m
punt 3: 50°57.071'N 5°31.122'E @ 14:18:05 UTC, 1880 m
punt 4: 51°16.896'N 5°07.926'E @ 14:48:18 UTC, 1659 m
punt 5: 50°53.717'N 5°38.223'E @ 15:30:11 UTC, 1647 m
Finish: 51°14.043'N 5°09.948'E @ 15:58:22 UTC, 1736 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 57.7 km 49° @ 72.1 km/h
been 2: 88.3 km 277° @ 97.3 km/h
been 3: 75.7 km 133° @ 90.4 km/h
been 4: 45.7 km 324° @ 90.6 km/h
been 5: 55.7 km 140° @ 79.7 km/h
been 6: 50.1 km 319° @ 106.7 km/h
Afgelegde afstand: 373.1 km
Duur: 04:12:57
Gemiddelde snelheid: 88.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 32.6 km
Starthoogte: 444.0 m
Finishhoogte: 1736.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -1292 m
Totale score afstand: 373.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°19.198'N 5°58.994'E = 48° 57.9 km van vertrek
tijd: 12:33:28 UTC
alti: 1826 m
Finishpunt
pos.: 51°09.873'N 5°13.247'E = 334° 24.0 km van vertrek
tijd: 14:33:28 UTC
alti: 1656 m
Grootste afstand in 2 uur: 195.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 97.8 km/h
Hoogteverlies: 170 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 315.8 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: KAMP LINTFORT AERO 51°31.770'N 6°32.170'E 102.2 km 52°
punt 2: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 102.2 km 233°
punt 3: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 55.7 km 330°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 55.7 km 149°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT KIEWIT @ 16:11:46 UTC, 695 m
punt 1: KAMP LINTFORT AERO niet gerond
afbreekpunt: 50°58.489'N 5°23.788'E @ 16:13:00 UTC, 508 m : 1.5 km 73.8 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 1.5 km
Duur van de proef: 00:01:14
Gemiddelde snelheid: 73.8 km/h
Start hoogte: 444 m
Hoogte passeren start: 695 m
Hoogte aan break-punt: 508 m
Hoogteverlies over proef: -64 m
Totale score afstand: 1.5 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 85.9 km
Been 1: 64.4 km
Been 2: 58.4 km
Totaal: 208.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:29:38 UTC
einde: 16:16:03 UTC
duur: 04:46:25
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 444 m @ 11:35:27 UTC
hoog punt: 2099 m @ 13:28:42 UTC
hoogtewinst: 1655 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:27:50 bearing 16.3°
Tweede punt: 15:30:08 bearing 90.1°
Totale hoek: 73.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6784
| |||||||||||||||||||||