01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-08-2022 -- Tom CONINGS -- 1381,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: KB listening, sq7000 entire flight. EBZW for paradrop
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/08/2022 Piloot: TOM CONINGS Zweefvliegtuig: D-7940 Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2 Logger file: 2022-08-14-LXV-8I2-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:49:29 Duurvlucht : 04:46:25 Vrije vlucht : 373.1 km Fasttrack : 97.8 kmh Driehoek : 208.7 km Hoogtewinst : 1655.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.235'N 5°22.182'E tijd: 11:26:34 UTC alti: 80 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.078'N 5°26.763'E = 93° 5.4 km van vertrek tijd: 11:29:38 UTC alti: 526 m Landingspunt pos.: 50°58.229'N 5°22.750'E = 91° 0.7 km van vertrek tijd: 16:16:03 UTC alti: 106 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:49:29 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.704'N 5°21.739'E @ 11:45:25 UTC, 1390 m punt 1: 51°19.140'N 5°59.052'E @ 12:33:25 UTC, 1838 m punt 2: 51°24.849'N 4°43.521'E @ 13:27:51 UTC, 2030 m punt 3: 50°57.071'N 5°31.122'E @ 14:18:05 UTC, 1880 m punt 4: 51°16.896'N 5°07.926'E @ 14:48:18 UTC, 1659 m punt 5: 50°53.717'N 5°38.223'E @ 15:30:11 UTC, 1647 m Finish: 51°14.043'N 5°09.948'E @ 15:58:22 UTC, 1736 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 57.7 km 49° @ 72.1 km/h been 2: 88.3 km 277° @ 97.3 km/h been 3: 75.7 km 133° @ 90.4 km/h been 4: 45.7 km 324° @ 90.6 km/h been 5: 55.7 km 140° @ 79.7 km/h been 6: 50.1 km 319° @ 106.7 km/h Afgelegde afstand: 373.1 km Duur: 04:12:57 Gemiddelde snelheid: 88.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 32.6 km Starthoogte: 444.0 m Finishhoogte: 1736.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -1292 m Totale score afstand: 373.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°19.198'N 5°58.994'E = 48° 57.9 km van vertrek tijd: 12:33:28 UTC alti: 1826 m Finishpunt pos.: 51°09.873'N 5°13.247'E = 334° 24.0 km van vertrek tijd: 14:33:28 UTC alti: 1656 m Grootste afstand in 2 uur: 195.5 km Beste snelheid in 2 uur: 97.8 km/h Hoogteverlies: 170 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 315.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: KAMP LINTFORT AERO 51°31.770'N 6°32.170'E 102.2 km 52° punt 2: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 102.2 km 233° punt 3: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 55.7 km 330° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 55.7 km 149° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 16:11:46 UTC, 695 m punt 1: KAMP LINTFORT AERO niet gerond afbreekpunt: 50°58.489'N 5°23.788'E @ 16:13:00 UTC, 508 m : 1.5 km 73.8 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 1.5 km Duur van de proef: 00:01:14 Gemiddelde snelheid: 73.8 km/h Start hoogte: 444 m Hoogte passeren start: 695 m Hoogte aan break-punt: 508 m Hoogteverlies over proef: -64 m Totale score afstand: 1.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 85.9 km Been 1: 64.4 km Been 2: 58.4 km Totaal: 208.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:29:38 UTC einde: 16:16:03 UTC duur: 04:46:25 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 444 m @ 11:35:27 UTC hoog punt: 2099 m @ 13:28:42 UTC hoogtewinst: 1655 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:27:50 bearing 16.3° Tweede punt: 15:30:08 bearing 90.1° Totale hoek: 73.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6784 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||