01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef22-07-2022 -- Tijl SCHMELZER -- 1462,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 22/07/2022 Piloot: TIJL SCHMELZER Zweefvliegtuig: DKHBT Toestel type: VENTUS3T18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6q2 Logger file: 2022-07-22-LXV-6Q2-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:02:40 Duurvlucht : 04:56:46 Vrije vlucht : 446.0 km Fasttrack : 132.7 kmh Opgegeven proef: 115.2 km Driehoek : 112.7 km Hoogtewinst : 2038.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LHUD Szeged BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 46°14.660'N 20°05.648'E tijd: 10:47:04 UTC alti: 43 m Ontkoppelpunt pos.: 46°15.841'N 20°03.213'E = 305° 3.8 km van vertrek tijd: 10:51:58 UTC alti: 683 m Landingspunt pos.: 46°14.991'N 20°05.568'E = 351° 0.6 km van vertrek tijd: 15:49:44 UTC alti: 61 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 05:02:40 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.8 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 46°14.573'N 20°03.934'E @ 10:54:36 UTC, 783 m punt 1: 46°25.268'N 19°28.024'E @ 12:04:39 UTC, 1394 m punt 2: 46°15.355'N 19°02.676'E @ 12:29:19 UTC, 918 m punt 3: 46°14.472'N 20°03.345'E @ 13:14:27 UTC, 1065 m punt 4: 46°11.596'N 18°17.045'E @ 14:44:00 UTC, 1415 m punt 5: 46°19.760'N 19°52.587'E @ 15:40:39 UTC, 918 m Finish: 46°13.968'N 20°05.766'E @ 15:48:31 UTC, 154 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 50.2 km 294° @ 43.0 km/h been 2: 37.4 km 241° @ 90.9 km/h been 3: 78.0 km 91° @ 103.7 km/h been 4: 136.8 km 268° @ 91.7 km/h been 5: 123.7 km 82° @ 131.0 km/h been 6: 20.0 km 122° @ 152.9 km/h Afgelegde afstand: 446.0 km Duur: 04:53:55 Gemiddelde snelheid: 91.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.3 km Starthoogte: 683.0 m Finishhoogte: 154.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 529 m Totale score afstand: 446.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 46°14.233'N 19°56.536'E = 266° 11.7 km van vertrek tijd: 13:44:27 UTC alti: 1544 m Finishpunt pos.: 46°19.195'N 20°03.179'E = 339° 9.0 km van vertrek tijd: 15:44:27 UTC alti: 426 m Grootste afstand in 2 uur: 265.4 km Beste snelheid in 2 uur: 132.7 km/h Hoogteverlies: 1118 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 358.8 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 251DOMASZEK START 46°14.483'N 19°59.250'E punt 1: 195VEMEND 46°09.217'N 18°36.567'E 106.8 km 265° punt 2: 050ENYING 46°55.367'N 18°15.617'E 89.6 km 343° punt 3: 053FADD 46°27.883'N 18°49.650'E 66.9 km 139° finish: 001SZATYMAZAP 46°19.517'N 20°03.133'E 95.5 km 99° landing: 400FINISHSZEGED 46°16.000'N 20°05.300'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 251DOMASZEK START @ 13:42:48 UTC, 1629 m punt 1: 195VEMEND @ 14:34:17 UTC, 1800 m : 106.3 km 123.9 km/h punt 2: 050ENYING niet gerond afbreekpunt: 46°12.130'N 18°18.518'E @ 14:51:01 UTC, 2634 m : 8.9 km 31.9 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 115.2 km Duur van de proef: 01:08:13 Gemiddelde snelheid: 101.3 km/h Start hoogte: 661 m Hoogte passeren start: 1629 m Hoogte aan break-punt: 2634 m Hoogteverlies over proef: -1973 m Totale score afstand: 115.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 31.6 km Been 1: 49.6 km Been 2: 31.5 km Totaal: 112.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:52:58 UTC einde: 15:49:44 UTC duur: 04:56:46 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 661 m @ 12:36:21 UTC hoog punt: 2699 m @ 14:03:52 UTC hoogtewinst: 2038 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5974 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||