01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef13-08-2022 -- Stefan BOVIN -- 1625,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: NL 132.350 XPR 7000. TMZ Niederrhein 119,10 XPR 6101 KB 134.105
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 13/08/2022 Piloot: STEFAN BOVIN Zweefvliegtuig: G-GLID Toestel type: ASW 28-18 Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: kco Logger file: 2022-08-13-LXV-KCO-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:29:01 Duurvlucht : 06:25:08 Vrije vlucht : 459.3 km Fasttrack : 105.3 kmh Opgegeven proef: 173.7 km Driehoek : 180.7 km Hoogtewinst : 1897.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZW Zwartberg BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.718'N 5°31.480'E tijd: 10:44:45 UTC alti: 51 m Ontkoppelpunt pos.: 51°01.158'N 5°32.579'E = 58° 1.5 km van vertrek tijd: 10:48:38 UTC alti: 890 m Landingspunt pos.: 51°00.763'N 5°31.504'E = 19° 0.1 km van vertrek tijd: 17:13:46 UTC alti: 80 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 06:29:01 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°01.110'N 5°27.572'E @ 11:09:18 UTC, 2056 m punt 1: 51°47.190'N 7°10.730'E @ 13:19:02 UTC, 2137 m punt 2: 51°47.613'N 7°38.781'E @ 13:43:03 UTC, 2101 m punt 3: 51°42.226'N 6°46.833'E @ 14:14:30 UTC, 2319 m punt 4: 50°58.475'N 5°22.606'E @ 15:27:34 UTC, 1289 m punt 5: 51°18.030'N 5°05.065'E @ 15:58:29 UTC, 1336 m Finish: 51°01.652'N 5°39.904'E @ 17:02:59 UTC, 706 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 147.0 km 54° @ 68.0 km/h been 2: 32.3 km 88° @ 80.6 km/h been 3: 60.6 km 261° @ 115.7 km/h been 4: 127.1 km 231° @ 104.4 km/h been 5: 41.6 km 331° @ 80.8 km/h been 6: 50.7 km 127° @ 47.2 km/h Afgelegde afstand: 459.3 km Duur: 05:53:41 Gemiddelde snelheid: 77.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 10.0 km Starthoogte: 498.0 m Finishhoogte: 706.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -208 m Totale score afstand: 459.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°45.698'N 7°24.316'E = 57° 155.2 km van vertrek tijd: 13:32:58 UTC alti: 2329 m Finishpunt pos.: 51°01.693'N 5°22.257'E = 280° 10.9 km van vertrek tijd: 15:32:58 UTC alti: 1129 m Grootste afstand in 2 uur: 210.7 km Beste snelheid in 2 uur: 105.3 km/h Hoogteverlies: 1200 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 503.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GENK ZWARTBERG 51°00.917'N 5°31.583'E punt 1: BORKENBERGE 51°46.750'N 7°17.120'E 149.0 km 54° punt 2: OERLINGHAUSEN 51°55.900'N 8°39.820'E 96.5 km 79° punt 3: BORKEN-HOXFELD 51°51.230'N 6°48.880'E 127.6 km 267° punt 4: VENLO GLD 51°21.783'N 6°12.967'E 68.6 km 217° finish: GENK ZWARTBERG 51°00.917'N 5°31.583'E 61.8 km 231° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GENK ZWARTBERG @ 11:11:56 UTC, 1933 m punt 1: BORKENBERGE @ 13:22:00 UTC, 2013 m : 149.0 km 68.7 km/h punt 2: OERLINGHAUSEN niet gerond afbreekpunt: 51°47.626'N 7°38.777'E @ 13:43:02 UTC, 2097 m : 24.7 km 70.5 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 173.7 km Duur van de proef: 02:31:06 Gemiddelde snelheid: 69.0 km/h Start hoogte: 498 m Hoogte passeren start: 1933 m Hoogte aan break-punt: 2097 m Hoogteverlies over proef: -1599 m Totale score afstand: 173.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 76.9 km Been 1: 50.6 km Been 2: 53.2 km Totaal: 180.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:48:38 UTC einde: 17:13:46 UTC duur: 06:25:08 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 498 m @ 10:52:48 UTC hoog punt: 2395 m @ 13:46:22 UTC hoogtewinst: 1897 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 15:27:32 bearing 82.2° Tweede punt: 15:58:29 bearing 43.1° Totale hoek: -39.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7953 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||