01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef13-08-2022 -- Nick FREMAU -- 1203,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim door wedstrijdleiding
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 13/08/2022 Piloot: FREMAU NICK Zweefvliegtuig: PH-1080 Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4fw Logger file: 2022-08-13-NAV-4FW-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:50:55 Duurvlucht : 03:46:09 Vrije vlucht : 272.6 km Fasttrack : 84.6 kmh Opgegeven proef: 259.9 km Driehoek : 157.3 km Hoogtewinst : 1269.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°31.260'N 1°38.346'E tijd: 11:42:38 UTC alti: 154 m Ontkoppelpunt pos.: 48°31.550'N 1°34.834'E = 277° 4.3 km van vertrek tijd: 11:47:24 UTC alti: 682 m Landingspunt pos.: 48°31.186'N 1°38.346'E = 180° 0.1 km van vertrek tijd: 15:33:33 UTC alti: 168 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 03:50:55 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°31.536'N 1°34.996'E @ 11:47:38 UTC, 676 m punt 1: 48°45.413'N 0°39.597'E @ 13:05:30 UTC, 1527 m punt 2: 48°19.326'N 1°11.183'E @ 13:56:42 UTC, 1098 m punt 3: 48°12.713'N 1°31.141'E @ 14:24:06 UTC, 1276 m punt 4: 48°09.344'N 2°11.436'E @ 14:57:29 UTC, 882 m punt 5: 48°16.587'N 1°51.007'E @ 15:22:07 UTC, 1326 m Finish: 48°31.186'N 1°38.346'E @ 15:33:33 UTC, 168 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 72.7 km 291° @ 56.1 km/h been 2: 62.0 km 141° @ 72.7 km/h been 3: 27.6 km 116° @ 60.4 km/h been 4: 50.3 km 97° @ 90.5 km/h been 5: 28.6 km 298° @ 69.8 km/h been 6: 31.2 km 330° @ 164.0 km/h Afgelegde afstand: 272.6 km Duur: 03:45:55 Gemiddelde snelheid: 72.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.1 km Starthoogte: 682.0 m Finishhoogte: 168.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 514 m Totale score afstand: 272.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°34.620'N 0°56.077'E = 277° 52.4 km van vertrek tijd: 13:32:00 UTC alti: 1533 m Finishpunt pos.: 48°29.905'N 1°39.194'E = 157° 2.7 km van vertrek tijd: 15:32:00 UTC alti: 417 m Grootste afstand in 2 uur: 169.2 km Beste snelheid in 2 uur: 84.6 km/h Hoogteverlies: 1116 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 263.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 003BOUGLAINVAL 48°33.967'N 1°30.483'E punt 1: 127L'AIGLE ST MICHEL 48°45.517'N 0°39.500'E 66.2 km 289° punt 2: 109ILLIERS-COMBRAY 48°18.233'N 1°14.800'E 66.7 km 139° punt 3: 194PITHIVIERS 48°09.417'N 2°11.700'E 72.3 km 103° punt 4: 190OUARVILLE 48°21.267'N 1°46.483'E 38.2 km 305° finish: 001BAILLEAUARMENONVILLE 48°30.983'N 1°38.417'E 20.6 km 331° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 003BOUGLAINVAL @ 12:31:31 UTC, 1825 m punt 1: 127L'AIGLE ST MICHEL @ 13:05:29 UTC, 1528 m : 65.7 km 116.0 km/h punt 2: 109ILLIERS-COMBRAY @ 14:02:27 UTC, 1497 m : 65.7 km 69.2 km/h punt 3: 194PITHIVIERS @ 14:57:36 UTC, 894 m : 71.3 km 77.6 km/h punt 4: 190OUARVILLE @ 15:25:48 UTC, 1068 m : 37.2 km 79.1 km/h finish: 001BAILLEAUARMENONVILLE @ 15:33:11 UTC, 165 m : 20.1 km 163.1 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 259.9 km Duur van de proef: 03:01:40 Gemiddelde snelheid: 85.8 km/h Start hoogte: 635 m Hoogte passeren start: 1825 m Hoogte passeren finish: 165 m Hoogteverlies over proef: 470 m Totale score afstand: 259.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 44.0 km Been 1: 44.1 km Been 2: 69.2 km Totaal: 157.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:47:24 UTC einde: 15:33:33 UTC duur: 03:46:09 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 635 m @ 11:47:56 UTC hoog punt: 1904 m @ 14:29:18 UTC hoogtewinst: 1269 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5180 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||