01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-08-2022 -- Tom VAN DEN EYNDE -- 1376,1 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim gebruikt volgens mogelijkheden geboden door de organisatie van de wedstrijd
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/08/2022 Piloot: TOM VANDENEYNDE Zweefvliegtuig: D8110 Toestel type: LS 6 Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ey0 Logger file: 2022-08-10-LXV-EY0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:12:59 Duurvlucht : 04:08:46 Vrije vlucht : 316.0 km Fasttrack : 103.2 kmh Opgegeven proef: 305.5 km Driehoek : 273.9 km Hoogtewinst : 1525.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°30.861'N 1°38.285'E tijd: 11:46:34 UTC alti: 67 m Ontkoppelpunt pos.: 48°30.730'N 1°34.252'E = 267° 5.0 km van vertrek tijd: 11:50:47 UTC alti: 558 m Landingspunt pos.: 48°31.227'N 1°38.307'E = 2° 0.7 km van vertrek tijd: 15:59:33 UTC alti: 88 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:12:59 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°30.730'N 1°34.252'E @ 11:50:47 UTC, 558 m punt 1: 48°34.962'N 1°19.235'E @ 12:35:57 UTC, 1547 m punt 2: 48°26.449'N 0°00.216'W @ 13:29:05 UTC, 1088 m punt 3: 48°20.666'N 0°17.334'W @ 13:45:04 UTC, 1338 m punt 4: 48°03.125'N 0°32.735'E @ 14:39:44 UTC, 1703 m punt 5: 48°20.732'N 1°34.330'E @ 15:51:04 UTC, 1104 m Finish: 48°31.227'N 1°38.307'E @ 15:59:33 UTC, 88 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 293° @ 26.7 km/h been 2: 99.1 km 261° @ 111.9 km/h been 3: 23.7 km 243° @ 88.9 km/h been 4: 70.0 km 117° @ 76.9 km/h been 5: 83.0 km 66° @ 69.8 km/h been 6: 20.1 km 14° @ 141.9 km/h Afgelegde afstand: 316.0 km Duur: 04:08:46 Gemiddelde snelheid: 76.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 558.0 m Finishhoogte: 88.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 470 m Totale score afstand: 316.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°36.475'N 1°30.292'E = 317° 14.3 km van vertrek tijd: 12:31:24 UTC alti: 1706 m Finishpunt pos.: 48°03.993'N 0°33.184'E = 239° 94.7 km van vertrek tijd: 14:31:24 UTC alti: 853 m Grootste afstand in 2 uur: 206.5 km Beste snelheid in 2 uur: 103.2 km/h Hoogteverlies: 853 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 308.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 003BOUGLAINVAL 48°33.967'N 1°30.483'E punt 1: 247VILLAINES-LA-JUHEL 48°20.767'N 0°16.800'W 134.5 km 260° punt 2: 073CONNERRE 48°03.450'N 0°29.867'E 66.1 km 119° punt 3: 255PRUNAYLEGILLON 48°21.983'N 1°38.083'E 91.2 km 67° finish: 001BAILLEAUARMENONVILLE 48°30.983'N 1°38.417'E 16.7 km 1° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 003BOUGLAINVAL @ 12:17:40 UTC, 1387 m punt 1: 247VILLAINES-LA-JUHEL @ 13:44:50 UTC, 1386 m : 134.0 km 92.2 km/h punt 2: 073CONNERRE @ 14:29:20 UTC, 1141 m : 65.1 km 87.8 km/h punt 3: 255PRUNAYLEGILLON @ 15:53:17 UTC, 916 m : 90.2 km 64.5 km/h finish: 001BAILLEAUARMENONVILLE @ 15:59:13 UTC, 87 m : 16.2 km 163.7 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 305.5 km Duur van de proef: 03:41:33 Gemiddelde snelheid: 82.7 km/h Start hoogte: 558 m Hoogte passeren start: 1387 m Hoogte passeren finish: 87 m Hoogteverlies over proef: 471 m Totale score afstand: 305.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 120.1 km Been 1: 77.0 km Been 2: 76.7 km Totaal: 273.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:50:47 UTC einde: 15:59:33 UTC duur: 04:08:46 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 540 m @ 13:18:41 UTC hoog punt: 2065 m @ 13:52:09 UTC hoogtewinst: 1525 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4517 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||