01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-08-2022 -- Jelle VANDEBEECK -- 1145,4 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Wedstrijd luchtruim
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 20/08/2022 Piloot: JELLE VANDEBEECK Zweefvliegtuig: PH-1298 Toestel type: ASW 24 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aml Logger file: 2022-08-20-LXV-AML-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:14:57 Duurvlucht : 03:11:35 Vrije vlucht : 258.3 km Fasttrack : 97.8 kmh Opgegeven proef: 247.4 km Driehoek : 228.8 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.967'N 5°13.629'E tijd: 11:12:44 UTC alti: -17 m Ontkoppelpunt pos.: 51°11.909'N 5°13.369'E = 350° 1.8 km van vertrek tijd: 11:16:06 UTC alti: 496 m Landingspunt pos.: 51°10.815'N 5°13.100'E = 245° 0.7 km van vertrek tijd: 14:27:41 UTC alti: -15 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 03:14:57 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°11.902'N 5°15.437'E @ 11:25:37 UTC, 780 m punt 1: 51°14.863'N 4°58.864'E @ 11:59:22 UTC, 1096 m punt 2: 51°23.065'N 4°35.575'E @ 12:20:33 UTC, 878 m punt 3: 51°26.341'N 4°52.061'E @ 12:32:10 UTC, 986 m punt 4: 51°02.102'N 5°19.198'E @ 13:05:39 UTC, 865 m punt 5: 51°20.183'N 6°07.999'E @ 13:44:34 UTC, 972 m Finish: 51°10.815'N 5°13.100'E @ 14:27:41 UTC, -15 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 286° @ 35.7 km/h been 2: 31.0 km 300° @ 87.9 km/h been 3: 20.1 km 72° @ 103.6 km/h been 4: 54.9 km 145° @ 98.4 km/h been 5: 66.0 km 59° @ 101.8 km/h been 6: 66.2 km 255° @ 92.1 km/h Afgelegde afstand: 258.3 km Duur: 03:02:04 Gemiddelde snelheid: 85.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 496.0 m Finishhoogte: -15.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 511 m Totale score afstand: 258.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°15.283'N 5°11.435'E = 342° 8.4 km van vertrek tijd: 11:49:39 UTC alti: 1356 m Finishpunt pos.: 51°20.677'N 6°00.415'E = 71° 57.3 km van vertrek tijd: 13:49:39 UTC alti: 916 m Grootste afstand in 2 uur: 195.6 km Beste snelheid in 2 uur: 97.8 km/h Hoogteverlies: 440 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 251.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E punt 1: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 43.2 km 294° punt 2: ULICOTEN 51°27.294'N 4°51.232'E 19.2 km 67° punt 3: VOORT 51°02.121'N 5°19.540'E 57.1 km 145° punt 4: TEGELEN 51°20.120'N 6°08.120'E 65.7 km 59° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 66.1 km 255° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: DESSEL KNL @ 11:31:42 UTC, 818 m punt 1: WUUSTWEZEL @ 12:20:46 UTC, 829 m : 42.7 km 52.2 km/h punt 2: ULICOTEN @ 12:31:24 UTC, 1058 m : 18.2 km 102.9 km/h punt 3: VOORT @ 13:05:47 UTC, 866 m : 56.1 km 98.0 km/h punt 4: TEGELEN @ 13:44:32 UTC, 980 m : 64.7 km 100.2 km/h finish: KEIHEUVEL @ 14:27:29 UTC, -16 m : 65.6 km 91.7 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 247.4 km Duur van de proef: 02:55:47 Gemiddelde snelheid: 84.4 km/h Start hoogte: 496 m Hoogte passeren start: 818 m Hoogte passeren finish: -16 m Hoogteverlies over proef: 512 m Totale score afstand: 247.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 64.1 km Been 1: 64.1 km Been 2: 100.6 km Totaal: 228.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:16:06 UTC einde: 14:27:41 UTC duur: 03:11:35 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 496 m @ 11:16:06 UTC hoog punt: 1466 m @ 14:12:38 UTC hoogtewinst: 970 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:20:34 bearing 8.0° Tweede punt: 13:05:42 bearing 75.5° Totale hoek: 67.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7334 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||