01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-08-2022 -- Nathan HILLAERT -- 1275,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Squawk 7000 hele vlucht. EBBL QRA stby monitor 134.480
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 20/08/2022 Piloot: NATHAN HILLAERT Zweefvliegtuig: OO-ZPP Toestel type: ASW 15 Klasse: STANDAARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: hm8 Logger file: 2022-08-20-NAV-HM8-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:51:05 Duurvlucht : 03:47:35 Vrije vlucht : 253.4 km Fasttrack : 79.6 kmh Opgegeven proef: 247.4 km Driehoek : 227.7 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.958'N 5°13.639'E tijd: 11:13:25 UTC alti: -12 m Ontkoppelpunt pos.: 51°12.008'N 5°13.386'E = 351° 2.0 km van vertrek tijd: 11:16:55 UTC alti: 564 m Landingspunt pos.: 51°10.855'N 5°13.230'E = 248° 0.5 km van vertrek tijd: 15:04:30 UTC alti: -10 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 03:51:05 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°11.956'N 5°14.518'E @ 11:22:08 UTC, 837 m punt 1: 51°23.330'N 4°36.244'E @ 12:20:05 UTC, 701 m punt 2: 51°25.383'N 4°53.230'E @ 12:35:08 UTC, 692 m punt 3: 51°02.311'N 5°19.495'E @ 13:24:07 UTC, 961 m punt 4: 51°05.827'N 5°35.737'E @ 13:36:36 UTC, 839 m punt 5: 51°20.121'N 6°07.729'E @ 14:12:30 UTC, 1074 m Finish: 51°10.855'N 5°13.230'E @ 15:04:30 UTC, -10 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 49.2 km 296° @ 51.0 km/h been 2: 20.1 km 79° @ 80.0 km/h been 3: 52.6 km 144° @ 64.4 km/h been 4: 20.1 km 71° @ 96.4 km/h been 5: 45.7 km 54° @ 76.4 km/h been 6: 65.7 km 255° @ 75.8 km/h Afgelegde afstand: 253.4 km Duur: 03:42:22 Gemiddelde snelheid: 68.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 564.0 m Finishhoogte: -10.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 574 m Totale score afstand: 253.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°16.009'N 4°56.990'E = 296° 21.5 km van vertrek tijd: 12:00:54 UTC alti: 1134 m Finishpunt pos.: 51°18.970'N 6°01.616'E = 75° 57.8 km van vertrek tijd: 14:00:54 UTC alti: 601 m Grootste afstand in 2 uur: 159.2 km Beste snelheid in 2 uur: 79.6 km/h Hoogteverlies: 533 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 251.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E punt 1: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 43.2 km 294° punt 2: ULICOTEN 51°27.294'N 4°51.232'E 19.2 km 67° punt 3: VOORT 51°02.121'N 5°19.540'E 57.1 km 145° punt 4: TEGELEN 51°20.120'N 6°08.120'E 65.7 km 59° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 66.1 km 255° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: DESSEL KNL @ 11:47:01 UTC, 1048 m punt 1: WUUSTWEZEL @ 12:20:05 UTC, 701 m : 42.7 km 77.4 km/h punt 2: ULICOTEN @ 12:33:25 UTC, 879 m : 18.2 km 82.1 km/h punt 3: VOORT @ 13:24:10 UTC, 962 m : 56.1 km 66.4 km/h punt 4: TEGELEN @ 14:12:29 UTC, 1072 m : 64.7 km 80.4 km/h finish: KEIHEUVEL @ 15:04:29 UTC, -10 m : 65.6 km 75.7 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 247.4 km Duur van de proef: 03:17:28 Gemiddelde snelheid: 75.2 km/h Start hoogte: 564 m Hoogte passeren start: 1048 m Hoogte passeren finish: -10 m Hoogteverlies over proef: 574 m Totale score afstand: 247.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 63.8 km Been 1: 63.8 km Been 2: 100.2 km Totaal: 227.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:16:55 UTC einde: 15:04:30 UTC duur: 03:47:35 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 496 m @ 12:43:26 UTC hoog punt: 1336 m @ 14:51:57 UTC hoogtewinst: 840 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:20:08 bearing 8.7° Tweede punt: 13:27:25 bearing 76.1° Totale hoek: 67.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7110 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||