01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-08-2022 -- Hugo JANSEN -- 995,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR 7000 ganse vlucht, uitluisteren Meeuwen Para
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 20/08/2022 Piloot: HUGO JANSEN Zweefvliegtuig: D-KKAB Toestel type: LS8ST-18 Klasse: 18-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 5fa Logger file: 2022-08-20-NAV-5FA-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:28:06 Duurvlucht : 05:19:24 Vrije vlucht : 281.1 km Fasttrack : 71.4 kmh Opgegeven proef: 132.2 km Driehoek : 251.9 km Hoogtewinst : 1079.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.881'N 4°58.261'E tijd: 10:10:38 UTC alti: -6 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.607'N 4°57.365'E = 244° 1.2 km van vertrek tijd: 10:11:23 UTC alti: 530 m Landingspunt pos.: 51°23.923'N 4°58.420'E = 67° 0.2 km van vertrek tijd: 15:38:44 UTC alti: -5 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 05:28:06 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 4.8 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°25.294'N 4°54.706'E @ 10:33:46 UTC, 959 m punt 1: 50°57.306'N 5°30.297'E @ 12:07:31 UTC, 1088 m punt 2: 51°15.794'N 5°47.018'E @ 12:53:30 UTC, 762 m punt 3: 51°20.042'N 6°12.912'E @ 13:21:25 UTC, 1118 m punt 4: 51°12.705'N 5°13.401'E @ 14:33:08 UTC, 1470 m punt 5: 51°24.683'N 4°38.205'E @ 15:18:57 UTC, 892 m Finish: 51°23.264'N 5°01.437'E @ 15:31:37 UTC, 647 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 66.4 km 141° @ 42.5 km/h been 2: 39.4 km 29° @ 51.5 km/h been 3: 31.1 km 75° @ 66.9 km/h been 4: 70.5 km 259° @ 59.0 km/h been 5: 46.5 km 299° @ 60.9 km/h been 6: 27.1 km 95° @ 128.2 km/h Afgelegde afstand: 281.1 km Duur: 04:57:51 Gemiddelde snelheid: 56.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.9 km Starthoogte: 421.0 m Finishhoogte: 647.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -226 m Totale score afstand: 281.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°09.943'N 5°41.027'E = 117° 56.0 km van vertrek tijd: 12:47:17 UTC alti: 1056 m Finishpunt pos.: 51°20.724'N 4°52.740'E = 228° 8.7 km van vertrek tijd: 14:47:17 UTC alti: 1136 m Grootste afstand in 2 uur: 142.8 km Beste snelheid in 2 uur: 71.4 km/h Hoogteverlies: -80 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 434.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 1WEELKC 51°24.050'N 4°58.130'E punt 1: 10WIN 50°59.200'N 5°28.700'E 58.2 km 142° punt 2: 20VEA 51°23.830'N 6°09.340'E 65.8 km 46° punt 3: 30SLD 50°31.090'N 6°28.310'E 100.3 km 167° punt 4: 20TEG 51°20.120'N 6°08.120'E 93.9 km 346° punt 5: 10ZNO 51°00.728'N 5°22.287'E 64.4 km 236° finish: 1WEELKC 51°24.050'N 4°58.130'E 51.6 km 327° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1WEELKC @ 10:38:40 UTC, 1189 m punt 1: 10WIN @ 12:05:06 UTC, 1180 m : 58.2 km 40.4 km/h punt 2: 20VEA @ 13:17:47 UTC, 1249 m : 65.8 km 54.3 km/h punt 3: 30SLD niet gerond afbreekpunt: 51°19.725'N 6°12.319'E @ 13:21:56 UTC, 1073 m : 8.2 km 118.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 132.2 km Duur van de proef: 02:43:16 Gemiddelde snelheid: 48.6 km/h Start hoogte: 421 m Hoogte passeren start: 1189 m Hoogte aan break-punt: 1073 m Hoogteverlies over proef: -652 m Totale score afstand: 132.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 70.7 km Been 1: 106.2 km Been 2: 75.0 km Totaal: 251.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:19:20 UTC einde: 15:38:44 UTC duur: 05:19:24 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 421 m @ 10:23:28 UTC hoog punt: 1500 m @ 14:07:24 UTC hoogtewinst: 1079 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:07:31 bearing 84.8° Tweede punt: 15:18:56 bearing 10.5° Totale hoek: -74.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 8112 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||