01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-08-2022 -- Tom CONINGS -- 1333,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens wedstrijd
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 20/08/2022 Piloot: TOM CONINGS Zweefvliegtuig: D-7940 Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2 Logger file: 2022-08-20-LXV-8I2-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:44:53 Duurvlucht : 03:41:31 Vrije vlucht : 296.1 km Fasttrack : 105.9 kmh Opgegeven proef: 288.0 km Driehoek : 256.1 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.976'N 5°13.679'E tijd: 11:36:43 UTC alti: -11 m Ontkoppelpunt pos.: 51°12.000'N 5°12.617'E = 327° 2.3 km van vertrek tijd: 11:40:05 UTC alti: 549 m Landingspunt pos.: 51°10.802'N 5°13.136'E = 243° 0.7 km van vertrek tijd: 15:21:36 UTC alti: -9 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 03:44:53 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°13.332'N 5°24.379'E @ 12:08:53 UTC, 815 m punt 1: 51°16.441'N 4°57.309'E @ 12:41:42 UTC, 1219 m punt 2: 51°29.407'N 4°33.607'E @ 13:00:44 UTC, 792 m punt 3: 51°24.619'N 5°02.221'E @ 13:23:29 UTC, 1104 m punt 4: 51°01.712'N 5°16.292'E @ 13:50:02 UTC, 967 m punt 5: 51°21.717'N 6°12.688'E @ 14:32:20 UTC, 1158 m Finish: 51°10.962'N 5°12.941'E @ 15:19:19 UTC, 244 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 32.0 km 281° @ 58.6 km/h been 2: 36.5 km 311° @ 115.2 km/h been 3: 34.3 km 105° @ 90.5 km/h been 4: 45.5 km 159° @ 102.9 km/h been 5: 75.4 km 60° @ 107.0 km/h been 6: 72.3 km 254° @ 92.3 km/h Afgelegde afstand: 296.1 km Duur: 03:10:26 Gemiddelde snelheid: 93.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km Starthoogte: 498.0 m Finishhoogte: 244.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 254 m Totale score afstand: 296.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°15.691'N 5°04.428'E = 309° 13.9 km van vertrek tijd: 12:38:12 UTC alti: 1309 m Finishpunt pos.: 51°21.760'N 6°02.669'E = 70° 60.4 km van vertrek tijd: 14:38:12 UTC alti: 870 m Grootste afstand in 2 uur: 211.8 km Beste snelheid in 2 uur: 105.9 km/h Hoogteverlies: 439 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 292.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E punt 1: SCHIJF 51°29.524'N 4°33.384'E 62.9 km 302° punt 2: WEELDE 25 51°24.860'N 5°02.230'E 34.5 km 104° punt 3: HEUSDEN-ZOLDER 51°01.561'N 5°16.024'E 46.1 km 160° punt 4: VENLO AERO 51°21.750'N 6°12.950'E 76.2 km 60° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 72.3 km 254° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: LOMMEL TESTBAAN @ 12:19:10 UTC, 1103 m punt 1: SCHIJF @ 13:00:45 UTC, 788 m : 62.4 km 90.0 km/h punt 2: WEELDE 25 @ 13:23:26 UTC, 1109 m : 33.5 km 88.7 km/h punt 3: HEUSDEN-ZOLDER @ 13:50:00 UTC, 971 m : 45.1 km 101.8 km/h punt 4: VENLO AERO @ 14:32:21 UTC, 1156 m : 75.2 km 106.5 km/h finish: KEIHEUVEL @ 15:19:02 UTC, 272 m : 71.8 km 92.3 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 288.0 km Duur van de proef: 02:59:52 Gemiddelde snelheid: 96.1 km/h Start hoogte: 498 m Hoogte passeren start: 1103 m Hoogte passeren finish: 272 m Hoogteverlies over proef: 226 m Totale score afstand: 288.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 71.7 km Been 1: 71.7 km Been 2: 112.7 km Totaal: 256.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:40:05 UTC einde: 15:21:36 UTC duur: 03:41:31 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 498 m @ 11:40:49 UTC hoog punt: 1461 m @ 14:24:09 UTC hoogtewinst: 963 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:00:41 bearing 4.6° Tweede punt: 13:53:34 bearing 75.5° Totale hoek: 71.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7391 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||