CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-08-2022 -- Gert-Jan ANDRIES -- 495,4 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 21/08/2022
Piloot: RUBEN SNYERS
Zweefvliegtuig: D-4108
Toestel type: DISCUS Klasse: TWEEZITTER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4rb
Logger file: 2022-08-21-NAV-4RB-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:24:00
Duurvlucht : 02:20:00
Vrije vlucht : 119.2 km
Fasttrack : 66.1 kmh
Opgegeven proef: 114.5 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.953'N 5°13.626'E
tijd: 10:39:41 UTC
alti: 8 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°12.587'N 5°13.923'E = 6° 3.0 km van vertrek
tijd: 10:43:41 UTC
alti: 538 m
Landingspunt
pos.: 51°10.779'N 5°13.102'E = 242° 0.7 km van vertrek
tijd: 13:03:41 UTC
alti: 11 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 02:24:00
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 51°07.898'N 5°12.441'E @ 11:12:45 UTC, 1017 m
punt 1: 51°21.459'N 4°58.326'E @ 11:42:17 UTC, 979 m
punt 2: 51°25.807'N 4°31.589'E @ 12:13:06 UTC, 717 m
punt 3: 51°17.373'N 4°57.544'E @ 12:39:29 UTC, 891 m
Finish: 51°12.477'N 5°15.845'E @ 12:59:20 UTC, 716 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 30.0 km 327° @ 61.0 km/h
been 2: 32.0 km 285° @ 62.4 km/h
been 3: 33.9 km 117° @ 77.2 km/h
been 4: 23.2 km 113° @ 70.0 km/h
Afgelegde afstand: 119.2 km
Duur: 01:46:35
Gemiddelde snelheid: 67.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.8 km
Starthoogte: 488.0 m
Finishhoogte: 716.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -228 m
Totale score afstand: 119.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°12.333'N 5°14.838'E = 29° 2.9 km van vertrek
tijd: 11:03:35 UTC
alti: 989 m
Finishpunt
pos.: 51°10.799'N 5°13.167'E = 242° 0.6 km van vertrek
tijd: 13:03:35 UTC
alti: 11 m
Grootste afstand in 2 uur: 132.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 66.1 km/h
Hoogteverlies: 978 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 192.5 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E
punt 1: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 30.5 km 326°
punt 2: NIEUWMOER ZUID 51°26.000'N 4°31.500'E 27.0 km 283°
punt 3: MOL 51°11.298'N 5°07.001'E 49.4 km 123°
punt 4: NEDERWEERT 51°16.580'N 5°45.790'E 46.2 km 77°
finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 39.3 km 255°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HOOLST @ 11:14:56 UTC, 915 m
punt 1: WEELDE 07 @ 11:46:42 UTC, 995 m : 30.0 km 56.6 km/h
punt 2: NIEUWMOER ZUID @ 12:13:25 UTC, 735 m : 26.0 km 58.4 km/h
punt 3: MOL @ 12:49:47 UTC, 1085 m : 48.4 km 79.9 km/h
punt 4: NEDERWEERT niet gerond
afbreekpunt: 51°12.597'N 5°15.876'E @ 12:59:13 UTC, 755 m : 10.1 km 64.3 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 114.5 km
Duur van de proef: 01:44:17
Gemiddelde snelheid: 65.9 km/h
Start hoogte: 488 m
Hoogte passeren start: 915 m
Hoogte aan break-punt: 755 m
Hoogteverlies over proef: -267 m
Totale score afstand: 114.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:43:41 UTC
einde: 13:03:41 UTC
duur: 02:20:00
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 488 m @ 10:44:00 UTC
hoog punt: 1281 m @ 12:44:43 UTC
hoogtewinst: 793 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:12:45 bearing 62.9°
Tweede punt: 12:13:07 bearing 2.8°
Totale hoek: -60.0°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6917
| |||||||||||||||||||||