01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-08-2022 -- Mattijs CUPPENS & RUBEN MICHAUX -- 466,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Keiheuvel Cup wedstrijd luchtruim. Kleine Brogel uitgeluisterd 134,480. Transponder aan tijdens hele vlucht. Vlucht afgebroken wegens QRA EBBL
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/08/2022 Piloot: MATTIJS CUPPENS Zweefvliegtuig: D-2410 Toestel type: DUO DISCUS Klasse: DOUBLESEATER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a23 Logger file: 2022-08-21-LXV-A23-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:06:35 Duurvlucht : 02:03:48 Vrije vlucht : 121.9 km Fasttrack : 67.3 kmh Opgegeven proef: 116.1 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.970'N 5°13.688'E tijd: 11:19:34 UTC alti: -1 m Ontkoppelpunt pos.: 51°11.578'N 5°12.270'E = 304° 2.0 km van vertrek tijd: 11:22:21 UTC alti: 527 m Landingspunt pos.: 51°10.880'N 5°13.331'E = 248° 0.4 km van vertrek tijd: 13:26:09 UTC alti: -2 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 02:06:35 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 51°12.174'N 5°22.473'E @ 11:40:26 UTC, 1004 m punt 1: 51°18.422'N 5°01.922'E @ 12:06:35 UTC, 1011 m punt 2: 51°25.614'N 4°48.832'E @ 12:23:13 UTC, 944 m punt 3: 51°21.471'N 4°32.855'E @ 12:43:18 UTC, 975 m punt 4: 51°19.893'N 5°00.177'E @ 13:07:06 UTC, 1219 m Finish: 51°11.276'N 5°14.611'E @ 13:25:08 UTC, 121 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 26.6 km 296° @ 61.0 km/h been 2: 20.2 km 311° @ 72.9 km/h been 3: 20.1 km 248° @ 59.9 km/h been 4: 31.9 km 95° @ 80.3 km/h been 5: 23.2 km 134° @ 77.1 km/h Afgelegde afstand: 121.9 km Duur: 01:44:42 Gemiddelde snelheid: 69.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km Starthoogte: 515.0 m Finishhoogte: 121.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 394 m Totale score afstand: 121.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°10.261'N 5°13.567'E = 186° 1.3 km van vertrek tijd: 11:27:01 UTC alti: 554 m Finishpunt pos.: 51°10.880'N 5°13.331'E = 248° 0.4 km van vertrek tijd: 13:26:09 UTC alti: -2 m Grootste afstand in 2 uur: 134.5 km Beste snelheid in 2 uur: 67.3 km/h Hoogteverlies: 556 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 227.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E punt 1: MEER AFRIT 51°27.200'N 4°43.330'E 50.9 km 305° punt 2: GOOREIND DORP 51°21.433'N 4°32.650'E 16.4 km 229° punt 3: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 84.1 km 102° punt 4: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 22.7 km 43° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 53.4 km 251° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: LOMMEL TESTBAAN @ 11:46:49 UTC, 996 m punt 1: MEER AFRIT @ 12:26:09 UTC, 751 m : 50.4 km 76.9 km/h punt 2: GOOREIND DORP @ 12:43:17 UTC, 974 m : 15.4 km 53.8 km/h punt 3: STRAMPROY niet gerond afbreekpunt: 51°11.335'N 5°14.639'E @ 13:25:04 UTC, 129 m : 50.4 km 72.3 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 116.1 km Duur van de proef: 01:38:15 Gemiddelde snelheid: 70.9 km/h Start hoogte: 515 m Hoogte passeren start: 996 m Hoogte aan break-punt: 129 m Hoogteverlies over proef: 386 m Totale score afstand: 116.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 17.5 km Been 1: 27.5 km Been 2: 17.5 km Totaal: 62.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:22:21 UTC einde: 13:26:09 UTC duur: 02:03:48 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 515 m @ 11:22:38 UTC hoog punt: 1232 m @ 13:07:18 UTC hoogtewinst: 717 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:45:18 bearing 62.8° Tweede punt: 12:43:19 bearing 4.9° Totale hoek: -57.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6863 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||