CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-08-2022 -- David JANSSEN -- 446,7 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 21/08/2022
Piloot: DAVID JANSSEN
Zweefvliegtuig: D-6651
Toestel type: LS 3 Klasse: STANDAAR
Logger type: LX Navigation s/n: hts
Logger file: 2022-08-21-LXN-HTS-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:29:22
Duurvlucht : 02:26:26
Vrije vlucht : 119.5 km
Fasttrack : 59.7 kmh
Opgegeven proef: 101.5 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.976'N 5°13.616'E
tijd: 10:42:08 UTC
alti: 9 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°12.507'N 5°12.489'E = 335° 3.1 km van vertrek
tijd: 10:45:04 UTC
alti: 533 m
Landingspunt
pos.: 51°10.811'N 5°13.197'E = 238° 0.6 km van vertrek
tijd: 13:11:30 UTC
alti: 9 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 02:29:22
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 51°07.881'N 5°11.943'E @ 11:10:00 UTC, 1048 m
punt 1: 51°21.674'N 4°58.826'E @ 11:44:40 UTC, 866 m
punt 2: 51°25.990'N 4°31.748'E @ 12:35:24 UTC, 969 m
punt 3: 51°21.351'N 4°51.991'E @ 12:53:26 UTC, 1211 m
Finish: 51°11.228'N 5°14.609'E @ 13:10:20 UTC, 135 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 29.8 km 329° @ 51.5 km/h
been 2: 32.4 km 285° @ 38.3 km/h
been 3: 25.0 km 110° @ 83.2 km/h
been 4: 32.3 km 125° @ 114.7 km/h
Afgelegde afstand: 119.5 km
Duur: 02:00:20
Gemiddelde snelheid: 59.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km
Starthoogte: 521.0 m
Finishhoogte: 135.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 386 m
Totale score afstand: 119.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°08.295'N 5°10.723'E = 214° 6.0 km van vertrek
tijd: 11:11:02 UTC
alti: 1081 m
Finishpunt
pos.: 51°10.962'N 5°13.640'E = 133° 0.0 km van vertrek
tijd: 13:11:02 UTC
alti: 18 m
Grootste afstand in 2 uur: 119.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 59.7 km/h
Hoogteverlies: 1063 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 192.5 km GELDIG
vertrek: NONAME 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E
punt 1: WEELDE_0 51°22.870'N 4°54.250'E 30.5 km 326°
punt 2: NIEUWMOE 51°26.000'N 4°31.500'E 27.0 km 283°
punt 3: MOL 51°11.298'N 5°07.001'E 49.4 km 123°
punt 4: NEDERWEE 51°16.580'N 5°45.790'E 46.2 km 77°
finish: KEIHEUVE 51°10.852'N 5°13.245'E 39.3 km 255°
landing: NONAME 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HOOLST @ 11:11:54 UTC, 1007 m
punt 1: WEELDE_0 @ 11:52:54 UTC, 1104 m : 30.0 km 43.8 km/h
punt 2: NIEUWMOE @ 12:35:24 UTC, 969 m : 26.0 km 36.7 km/h
punt 3: MOL niet gerond
afbreekpunt: 51°12.207'N 5°09.560'E @ 13:06:20 UTC, 460 m : 45.5 km 88.3 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 101.5 km
Duur van de proef: 01:54:26
Gemiddelde snelheid: 53.2 km/h
Start hoogte: 521 m
Hoogte passeren start: 1007 m
Hoogte aan break-punt: 460 m
Hoogteverlies over proef: 61 m
Totale score afstand: 101.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:45:04 UTC
einde: 13:11:30 UTC
duur: 02:26:26
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 521 m @ 10:45:14 UTC
hoog punt: 1372 m @ 13:01:04 UTC
hoogtewinst: 851 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:10:00 bearing 62.6°
Tweede punt: 12:35:24 bearing 3.0°
Totale hoek: -59.6°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6851
| |||||||||||||||||||||