01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-08-2022 -- Dominique WERQUIN -- 757,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: KB uitgeluisterd
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 20/08/2022 Piloot: DOMINIQUE WERQUIN Zweefvliegtuig: OO-ZFB Toestel type: G 102 ASTIR CS Klasse: Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 3rf Logger file: 2022-08-20-LXV-3RF-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:15:35 Duurvlucht : 03:12:36 Vrije vlucht : 159.6 km Fasttrack : 59.6 kmh Opgegeven proef: 145.4 km Driehoek : 104.2 km Hoogtewinst : 1186.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.975'N 5°13.718'E tijd: 11:59:30 UTC alti: -8 m Ontkoppelpunt pos.: 51°11.949'N 5°13.417'E = 349° 1.8 km van vertrek tijd: 12:02:29 UTC alti: 531 m Landingspunt pos.: 51°10.860'N 5°13.272'E = 248° 0.6 km van vertrek tijd: 15:15:05 UTC alti: -6 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 03:15:35 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 51°11.232'N 5°16.598'E @ 12:15:55 UTC, 1126 m punt 1: 51°24.563'N 4°36.088'E @ 13:36:46 UTC, 588 m punt 2: 51°22.152'N 5°01.910'E @ 14:13:19 UTC, 1115 m punt 3: 51°10.031'N 5°08.991'E @ 14:36:03 UTC, 1195 m punt 4: 51°16.769'N 5°30.738'E @ 14:52:57 UTC, 922 m Finish: 51°10.859'N 5°12.423'E @ 15:12:23 UTC, 264 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 53.2 km 298° @ 39.5 km/h been 2: 30.3 km 98° @ 49.7 km/h been 3: 23.9 km 160° @ 63.2 km/h been 4: 28.2 km 64° @ 100.2 km/h been 5: 24.0 km 243° @ 74.0 km/h Afgelegde afstand: 159.6 km Duur: 02:56:28 Gemiddelde snelheid: 54.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.5 km Starthoogte: 518.0 m Finishhoogte: 264.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 254 m Totale score afstand: 159.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°20.197'N 4°41.983'E = 295° 40.7 km van vertrek tijd: 13:13:47 UTC alti: 636 m Finishpunt pos.: 51°11.515'N 5°14.003'E = 18° 1.1 km van vertrek tijd: 15:13:47 UTC alti: 144 m Grootste afstand in 2 uur: 119.2 km Beste snelheid in 2 uur: 59.6 km/h Hoogteverlies: 492 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 149.4 km GELDIG vertrek: TAKEOFF 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 49.2 km 298° punt 2: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 21.3 km 92° punt 3: MOL 51°11.298'N 5°07.001'E 26.1 km 145° punt 4: ACHEL ABDIJ 51°16.660'N 5°30.950'E 29.6 km 70° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 23.3 km 242° landing: LANDING 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVEL @ 12:25:39 UTC, 1163 m punt 1: WUUSTWEZEL @ 13:35:39 UTC, 663 m : 48.7 km 41.7 km/h punt 2: WEELDE 07 @ 14:01:02 UTC, 765 m : 20.3 km 48.0 km/h punt 3: MOL @ 14:34:43 UTC, 1324 m : 25.1 km 44.7 km/h punt 4: ACHEL ABDIJ @ 14:52:53 UTC, 924 m : 28.6 km 94.5 km/h finish: KEIHEUVEL @ 15:11:41 UTC, 322 m : 22.8 km 72.6 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 145.4 km Duur van de proef: 02:46:02 Gemiddelde snelheid: 52.6 km/h Start hoogte: 518 m Hoogte passeren start: 1163 m Hoogte passeren finish: 322 m Hoogteverlies over proef: 196 m Totale score afstand: 145.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 29.6 km Been 1: 29.2 km Been 2: 45.5 km Totaal: 104.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:02:29 UTC einde: 15:15:05 UTC duur: 03:12:36 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 306 m @ 13:40:42 UTC hoog punt: 1492 m @ 14:33:33 UTC hoogtewinst: 1186 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:35:47 bearing 8.0° Tweede punt: 15:03:12 bearing 61.7° Totale hoek: 53.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 8282 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||