01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-08-2022 -- Bert Sr. SCHMELZER -- 434,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: wedstrijd in de lucht voor allen gecanceld omwille van onverwachte QRA-activatie vanuit Kl.Brogel
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/08/2022 Piloot: BERT SR SCHMELZER Zweefvliegtuig: D-KTBY Toestel type: VENTUS 2CXT Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6xq Logger file: 2022-08-21-LXV-6XQ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:16:17 Duurvlucht : 02:13:21 Vrije vlucht : 119.0 km Fasttrack : 66.9 kmh Opgegeven proef: 115.8 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.989'N 5°13.668'E tijd: 11:21:03 UTC alti: 1 m Ontkoppelpunt pos.: 51°11.269'N 5°12.062'E = 286° 1.9 km van vertrek tijd: 11:23:59 UTC alti: 522 m Landingspunt pos.: 51°10.751'N 5°13.022'E = 240° 0.9 km van vertrek tijd: 13:37:20 UTC alti: 0 m Afstand take-off tot landing: 0.9 Totale vluchtduur: 02:16:17 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 51°12.412'N 5°23.493'E @ 11:48:10 UTC, 1107 m punt 1: 51°15.124'N 5°06.091'E @ 12:18:48 UTC, 1088 m punt 2: 51°23.126'N 4°50.213'E @ 12:34:45 UTC, 927 m punt 3: 51°21.336'N 4°32.732'E @ 13:05:55 UTC, 847 m punt 4: 51°19.595'N 4°54.336'E @ 13:22:48 UTC, 891 m Finish: 51°10.670'N 5°14.344'E @ 13:36:02 UTC, 140 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.9 km 284° @ 40.9 km/h been 2: 23.7 km 309° @ 89.1 km/h been 3: 20.6 km 261° @ 39.6 km/h been 4: 25.3 km 97° @ 89.9 km/h been 5: 28.6 km 125° @ 129.5 km/h Afgelegde afstand: 119.0 km Duur: 01:47:52 Gemiddelde snelheid: 66.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 11.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km Starthoogte: 357.0 m Finishhoogte: 140.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 217 m Totale score afstand: 119.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°10.999'N 5°11.703'E = 270° 2.3 km van vertrek tijd: 11:36:38 UTC alti: 1120 m Finishpunt pos.: 51°10.968'N 5°13.751'E = 112° 0.1 km van vertrek tijd: 13:36:38 UTC alti: 16 m Grootste afstand in 2 uur: 133.8 km Beste snelheid in 2 uur: 66.9 km/h Hoogteverlies: 1104 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 227.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E punt 1: MEER AFRIT 51°27.200'N 4°43.330'E 50.9 km 305° punt 2: GOOREIND DORP 51°21.433'N 4°32.650'E 16.4 km 229° punt 3: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 84.1 km 102° punt 4: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 22.7 km 43° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 53.4 km 251° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: LOMMEL TESTBAAN @ 12:05:52 UTC, 1247 m punt 1: MEER AFRIT @ 12:42:39 UTC, 840 m : 50.4 km 82.2 km/h punt 2: GOOREIND DORP @ 13:05:55 UTC, 847 m : 15.4 km 39.6 km/h punt 3: STRAMPROY niet gerond afbreekpunt: 51°10.839'N 5°14.418'E @ 13:36:10 UTC, 125 m : 50.1 km 99.3 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 115.8 km Duur van de proef: 01:30:18 Gemiddelde snelheid: 77.0 km/h Start hoogte: 357 m Hoogte passeren start: 1247 m Hoogte aan break-punt: 125 m Hoogteverlies over proef: 232 m Totale score afstand: 115.8 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 22.0 km Been 1: 18.5 km Been 2: 25.5 km Totaal: 66.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:23:59 UTC einde: 13:37:20 UTC duur: 02:13:21 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 357 m @ 11:27:19 UTC hoog punt: 1271 m @ 12:06:06 UTC hoogtewinst: 914 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:03:22 bearing 62.1° Tweede punt: 13:05:56 bearing 4.8° Totale hoek: -57.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4611 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||