01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-08-2022 -- Timothy WERQUIN -- 421,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens wedstrijd. Xpdr 7000 voor nl
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 20/08/2022 Piloot: TIMOTHY WERQUIN Zweefvliegtuig: KS Toestel type: ASK-13 (PAS) Klasse: Logger type: Flarm s/n: 2pr Logger file: 2022-08-20-FLA-2PR-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 02:09:46 Duurvlucht : 02:06:40 Vrije vlucht : 100.7 km Fasttrack : 56.9 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.993'N 5°13.680'E tijd: 11:44:29 UTC alti: 0 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.993'N 5°13.680'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 11:44:29 UTC alti: 0 m Landingspunt pos.: 51°23.906'N 4°58.354'E = 324° 29.8 km van vertrek tijd: 13:54:15 UTC alti: -4 m Afstand take-off tot landing: 29.8 Totale vluchtduur: 02:09:46 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4 Start : 51°13.322'N 5°25.850'E @ 12:16:07 UTC, 1056 m punt 1: 51°16.889'N 4°57.814'E @ 13:00:23 UTC, 927 m punt 2: 51°29.427'N 4°33.730'E @ 13:37:31 UTC, 869 m Finish: 51°24.193'N 4°59.228'E @ 13:53:27 UTC, 73 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 33.3 km 282° @ 45.1 km/h been 2: 36.3 km 310° @ 58.7 km/h been 3: 31.1 km 108° @ 117.1 km/h Afgelegde afstand: 100.7 km Duur: 01:37:20 Gemiddelde snelheid: 62.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 14.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 29.7 km Starthoogte: 567.0 m Finishhoogte: 73.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 494 m Totale score afstand: 100.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°13.784'N 5°15.180'E = 19° 5.5 km van vertrek tijd: 11:53:43 UTC alti: 1143 m Finishpunt pos.: 51°24.064'N 4°58.917'E = 325° 29.7 km van vertrek tijd: 13:53:43 UTC alti: 37 m Grootste afstand in 2 uur: 113.7 km Beste snelheid in 2 uur: 56.9 km/h Hoogteverlies: 1106 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 292.0 km GELDIG vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E start: 068LMT 51°11.570'N 5°19.330'E punt 1: 316SCH 51°29.524'N 4°33.384'E 62.9 km 302° punt 2: 10W25 51°24.860'N 5°02.230'E 34.5 km 104° punt 3: 050HEU 51°01.561'N 5°16.024'E 46.1 km 160° punt 4: 20VENL 51°21.750'N 6°12.950'E 76.2 km 60° finish: 1EBKH 51°10.852'N 5°13.245'E 72.3 km 254° landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 068LMT @ 12:41:23 UTC, 1042 m punt 1: 316SCH @ 13:37:31 UTC, 869 m : 62.4 km 66.7 km/h punt 2: 10W25 niet gerond afbreekpunt: 51°24.335'N 4°59.208'E @ 13:53:19 UTC, 94 m : 30.4 km 115.4 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 92.8 km Duur van de proef: 01:11:56 Gemiddelde snelheid: 77.4 km/h Start hoogte: 567 m Hoogte passeren start: 1042 m Hoogte aan break-punt: 94 m Hoogteverlies over proef: 473 m Totale score afstand: 92.8 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 31.7 km Been 1: 20.2 km Been 2: 20.2 km Totaal: 72.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:47:35 UTC einde: 13:54:15 UTC duur: 02:06:40 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 567 m @ 11:47:35 UTC hoog punt: 1361 m @ 13:06:31 UTC hoogtewinst: 794 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:02:31 bearing 63.8° Tweede punt: 13:37:31 bearing 4.7° Totale hoek: -59.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 5672 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||