CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-08-2022 -- Peter BERTELS & THOMAS DEBRUYN -- 1281,1 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 27/08/2022
Piloot: THOMAS DE BRUYN
Zweefvliegtuig: OOKDB
Toestel type: JANUS CM Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 44o
Logger file: 2022-08-27-NAV-44O-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:36:12
Duurvlucht : 03:29:35
Vrije vlucht : 345.9 km
Fasttrack : 115.5 kmh
Driehoek : 338.5 km
Hoogtewinst : 1450.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LFPU Moret BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°20.328'N 2°47.609'E
tijd: 13:14:11 UTC
alti: 56 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°21.774'N 2°46.345'E = 330° 3.1 km van vertrek
tijd: 13:18:57 UTC
alti: 569 m
Landingspunt
pos.: 48°20.416'N 2°47.806'E = 56° 0.3 km van vertrek
tijd: 16:50:23 UTC
alti: 66 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 03:36:12
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 0.8 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 48°20.856'N 2°44.603'E @ 13:20:48 UTC, 537 m
punt 1: 47°49.927'N 4°01.203'E @ 14:30:33 UTC, 1437 m
punt 2: 47°42.294'N 3°44.836'E @ 14:42:15 UTC, 1109 m
punt 3: 47°41.710'N 3°02.458'E @ 15:07:56 UTC, 1195 m
punt 4: 47°32.809'N 2°17.933'E @ 15:39:26 UTC, 971 m
punt 5: 48°07.084'N 2°47.134'E @ 16:34:04 UTC, 1451 m
Finish: 48°20.818'N 2°44.872'E @ 16:45:45 UTC, 448 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 111.0 km 121° @ 95.5 km/h
been 2: 24.9 km 235° @ 127.5 km/h
been 3: 53.0 km 269° @ 123.9 km/h
been 4: 58.2 km 254° @ 110.8 km/h
been 5: 73.2 km 30° @ 80.4 km/h
been 6: 25.6 km 354° @ 131.5 km/h
Afgelegde afstand: 345.9 km
Duur: 03:24:57
Gemiddelde snelheid: 101.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.5 km
Starthoogte: 537.0 m
Finishhoogte: 448.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 89 m
Totale score afstand: 345.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 48°17.547'N 2°50.760'E = 143° 6.5 km van vertrek
tijd: 13:35:42 UTC
alti: 1518 m
Finishpunt
pos.: 47°32.868'N 2°23.291'E = 199° 93.0 km van vertrek
tijd: 15:35:42 UTC
alti: 1118 m
Grootste afstand in 2 uur: 231.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 115.5 km/h
Hoogteverlies: 400 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 662.2 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.267'E
punt 1: OERLINGHAUSEN 51°55.900'N 8°39.820'E 295.3 km 75°
punt 2: GOOREIND DORP 51°21.433'N 4°32.650'E 292.2 km 259°
punt 3: GILZE 51°33.120'N 4°57.120'E 35.7 km 52°
finish: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.267'E 39.0 km 233°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 569 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 110.8 km
Been 1: 132.6 km
Been 2: 95.0 km
Totaal: 338.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:20:48 UTC
einde: 16:50:23 UTC
duur: 03:29:35
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 536 m @ 13:20:59 UTC
hoog punt: 1986 m @ 14:57:24 UTC
hoogtewinst: 1450 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6764
| |||||||||||||||||||||