CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-08-2022 -- Nathan HILLAERT -- 488,2 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 21/08/2022
Piloot: NATHAN HILLAERT
Zweefvliegtuig: OO-ZPP
Toestel type: ASW 15 Klasse: STANDAARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: hm8
Logger file: 2022-08-21-NAV-HM8-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:05:24
Duurvlucht : 03:03:10
Vrije vlucht : 118.4 km
Fasttrack : 59.1 kmh
Opgegeven proef: 101.8 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.968'N 5°13.599'E
tijd: 10:32:12 UTC
alti: -5 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°11.981'N 5°11.460'E = 307° 3.1 km van vertrek
tijd: 10:34:26 UTC
alti: 530 m
Landingspunt
pos.: 51°10.816'N 5°13.121'E = 243° 0.6 km van vertrek
tijd: 13:37:36 UTC
alti: -2 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 03:05:24
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 51°08.057'N 5°13.730'E @ 11:32:47 UTC, 731 m
punt 1: 51°22.773'N 4°54.189'E @ 12:31:54 UTC, 709 m
punt 2: 51°25.878'N 4°31.831'E @ 12:56:41 UTC, 656 m
punt 3: 51°15.860'N 4°58.690'E @ 13:24:11 UTC, 760 m
Finish: 51°11.176'N 5°14.216'E @ 13:36:32 UTC, 129 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 35.5 km 320° @ 36.0 km/h
been 2: 26.6 km 283° @ 64.3 km/h
been 3: 36.3 km 121° @ 79.2 km/h
been 4: 20.1 km 116° @ 97.4 km/h
Afgelegde afstand: 118.4 km
Duur: 02:03:45
Gemiddelde snelheid: 57.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km
Starthoogte: 461.0 m
Finishhoogte: 129.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 332 m
Totale score afstand: 118.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°08.182'N 5°11.529'E = 205° 5.7 km van vertrek
tijd: 11:55:53 UTC
alti: 952 m
Finishpunt
pos.: 51°10.816'N 5°13.121'E = 243° 0.6 km van vertrek
tijd: 13:37:36 UTC
alti: -2 m
Grootste afstand in 2 uur: 118.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 59.1 km/h
Hoogteverlies: 954 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 192.5 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E
punt 1: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 30.5 km 326°
punt 2: NIEUWMOER ZUID 51°26.000'N 4°31.500'E 27.0 km 283°
punt 3: MOL 51°11.298'N 5°07.001'E 49.4 km 123°
punt 4: NEDERWEERT 51°16.580'N 5°45.790'E 46.2 km 77°
finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 39.3 km 255°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HOOLST @ 12:01:22 UTC, 1061 m
punt 1: WEELDE 07 @ 12:31:54 UTC, 709 m : 30.0 km 58.9 km/h
punt 2: NIEUWMOER ZUID @ 12:56:40 UTC, 656 m : 26.0 km 63.0 km/h
punt 3: MOL niet gerond
afbreekpunt: 51°12.788'N 5°08.297'E @ 13:32:13 UTC, 441 m : 45.8 km 77.3 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 101.8 km
Duur van de proef: 01:30:51
Gemiddelde snelheid: 67.2 km/h
Start hoogte: 374 m
Hoogte passeren start: 1061 m
Hoogte aan break-punt: 441 m
Hoogteverlies over proef: -67 m
Totale score afstand: 101.8 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:34:26 UTC
einde: 13:37:36 UTC
duur: 03:03:10
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 374 m @ 11:41:27 UTC
hoog punt: 1136 m @ 13:19:56 UTC
hoogtewinst: 762 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:32:50 bearing 63.3°
Tweede punt: 12:56:42 bearing 3.1°
Totale hoek: -60.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6689
| |||||||||||||||||||||