01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-08-2022 -- Gert-Jan ANDRIES & MALIKA LEYN -- 1014,8 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Brogel Uitgeluisterd (Grote Cirkel); Crossing Budel Approved; XPDR 7000 (Nederland); Crossing Niederhein approved; Crossing Gilze Rijen Approved; De Peel Closed; Volkel Closed.
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/08/2022 Piloot: WIM HEYLEN Zweefvliegtuig: OO-ZLI Toestel type: LS4 Klasse: STANDARD Logger type: Flarm s/n: r5g Logger file: 2022-08-28-FLA-R5G-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 05:04:07 Duurvlucht : 04:58:50 Vrije vlucht : 233.4 km Fasttrack : 62.6 kmh Driehoek : 209.1 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.721'N 5°12.853'E tijd: 10:38:03 UTC alti: -16 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.721'N 5°12.853'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 10:38:03 UTC alti: -16 m Landingspunt pos.: 51°10.796'N 5°13.039'E = 57° 0.3 km van vertrek tijd: 15:42:10 UTC alti: -10 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 05:04:07 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°11.063'N 5°10.191'E @ 10:52:40 UTC, 1002 m punt 1: 51°20.983'N 6°10.010'E @ 12:33:54 UTC, 1243 m punt 2: 51°39.348'N 5°59.992'E @ 13:33:18 UTC, 1137 m punt 3: 51°45.483'N 5°44.803'E @ 14:08:38 UTC, 1150 m punt 4: 51°46.661'N 5°27.416'E @ 14:32:42 UTC, 1007 m punt 5: 51°26.458'N 4°59.087'E @ 15:20:26 UTC, 1397 m Finish: 51°10.527'N 5°14.788'E @ 15:36:54 UTC, 451 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 72.0 km 75° @ 42.7 km/h been 2: 36.0 km 341° @ 36.3 km/h been 3: 20.9 km 303° @ 35.4 km/h been 4: 20.1 km 276° @ 50.2 km/h been 5: 49.7 km 221° @ 62.5 km/h been 6: 34.7 km 148° @ 126.5 km/h Afgelegde afstand: 233.4 km Duur: 04:44:14 Gemiddelde snelheid: 49.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.3 km Starthoogte: 746.0 m Finishhoogte: 451.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 295 m Totale score afstand: 233.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°39.573'N 5°57.958'E = 44° 74.8 km van vertrek tijd: 13:38:06 UTC alti: 1161 m Finishpunt pos.: 51°11.535'N 5°14.894'E = 58° 2.8 km van vertrek tijd: 15:38:06 UTC alti: 346 m Grootste afstand in 2 uur: 125.2 km Beste snelheid in 2 uur: 62.6 km/h Hoogteverlies: 815 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 504.8 km GELDIG vertrek: BALEN KE 51°10.833'N 5°13.250'E start: BALEN KE 51°10.833'N 5°13.250'E punt 1: VENLO GL 51°21.833'N 6°12.900'E 72.3 km 73° punt 2: ENSCHEDE 52°16.550'N 6°53.350'E 111.6 km 24° punt 3: VENLO GL 51°21.833'N 6°12.900'E 111.6 km 205° punt 4: BORKEN H 51°51.183'N 6°48.917'E 68.5 km 37° punt 5: VENLO GL 51°21.833'N 6°12.900'E 68.5 km 218° finish: BALEN KE 51°10.833'N 5°13.250'E 72.3 km 254° landing: BALEN KE 51°10.833'N 5°13.250'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BALEN KE @ 10:54:52 UTC, 920 m punt 1: VENLO GL niet gerond afbreekpunt: 51°22.044'N 6°10.136'E @ 12:35:14 UTC, 1138 m : 69.1 km 41.3 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 69.1 km Duur van de proef: 01:40:22 Gemiddelde snelheid: 41.3 km/h Start hoogte: 746 m Hoogte passeren start: 920 m Hoogte aan break-punt: 1138 m Hoogteverlies over proef: -392 m Totale score afstand: 69.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 71.8 km Been 1: 68.3 km Been 2: 68.9 km Totaal: 209.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:43:20 UTC einde: 15:42:10 UTC duur: 04:58:50 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 746 m @ 10:46:42 UTC hoog punt: 1686 m @ 14:25:16 UTC hoogtewinst: 940 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:32:38 bearing 66.8° Tweede punt: 15:13:52 bearing 29.7° Totale hoek: -37.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 6106 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||