01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-08-2022 -- Vital TIMMERMAN & CHRIS BIELEN -- 1380,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Dutch Mill transp 7000, Niederheim 6101 119.110 uitgeluisterd, contacted Stadtlohn for para drop, Langen uitgeluisterd
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/08/2022 Piloot: VITAL TIMMERMAN Zweefvliegtuig: D-KGLT Toestel type: S-10-VT Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 7jg Logger file: 2022-08-28-LXV-7JG-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:11:48 Duurvlucht : 05:07:00 Vrije vlucht : 379.7 km Fasttrack : 94.2 kmh Opgegeven proef: 263.3 km Hoogtewinst : 1096.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZW Zwartberg BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.737'N 5°31.370'E tijd: 10:31:58 UTC alti: -1 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.283'N 5°32.066'E = 136° 1.2 km van vertrek tijd: 10:36:46 UTC alti: 723 m Landingspunt pos.: 51°00.848'N 5°31.559'E = 47° 0.3 km van vertrek tijd: 15:43:46 UTC alti: 14 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 05:11:48 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 4.8 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.566'N 5°30.167'E @ 10:45:34 UTC, 757 m punt 1: 51°08.905'N 5°35.127'E @ 11:14:43 UTC, 878 m punt 2: 51°32.014'N 6°18.274'E @ 12:14:46 UTC, 1174 m punt 3: 51°32.494'N 6°36.628'E @ 12:31:13 UTC, 1058 m punt 4: 52°04.874'N 6°50.213'E @ 13:20:46 UTC, 1172 m punt 5: 52°11.514'N 7°10.856'E @ 13:34:16 UTC, 960 m Finish: 50°53.956'N 5°31.711'E @ 15:37:11 UTC, 836 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.0 km 17° @ 41.2 km/h been 2: 65.9 km 49° @ 65.9 km/h been 3: 21.2 km 87° @ 77.5 km/h been 4: 62.0 km 14° @ 75.1 km/h been 5: 26.6 km 62° @ 118.1 km/h been 6: 183.9 km 219° @ 89.8 km/h Afgelegde afstand: 379.7 km Duur: 04:51:37 Gemiddelde snelheid: 78.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.6 km Starthoogte: 684.0 m Finishhoogte: 836.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -152 m Totale score afstand: 379.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°36.359'N 6°40.195'E = 50° 103.7 km van vertrek tijd: 12:40:30 UTC alti: 1518 m Finishpunt pos.: 51°24.257'N 6°16.475'E = 50° 68.3 km van vertrek tijd: 14:40:30 UTC alti: 931 m Grootste afstand in 2 uur: 188.4 km Beste snelheid in 2 uur: 94.2 km/h Hoogteverlies: 587 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 386.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GENK ZWARTBERG 51°00.917'N 5°31.917'E punt 1: BORKEN HOXFELD 51°51.183'N 6°48.917'E 129.0 km 43° punt 2: ZUTENDAAL 50°56.850'N 5°35.433'E 132.0 km 221° punt 3: VENLO 51°21.833'N 6°12.900'E 63.7 km 43° finish: GENK ZWARTBERG 51°00.917'N 5°31.917'E 61.5 km 231° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GENK ZWARTBERG @ 10:51:09 UTC, 626 m punt 1: BORKEN HOXFELD @ 13:29:02 UTC, 1135 m : 129.0 km 49.0 km/h punt 2: ZUTENDAAL @ 15:35:18 UTC, 707 m : 132.0 km 62.7 km/h punt 3: VENLO niet gerond afbreekpunt: 51°00.952'N 5°32.037'E @ 15:42:01 UTC, 166 m : 2.3 km 20.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 263.3 km Duur van de proef: 04:50:52 Gemiddelde snelheid: 54.3 km/h Start hoogte: 616 m Hoogte passeren start: 626 m Hoogte aan break-punt: 166 m Hoogteverlies over proef: 450 m Totale score afstand: 263.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 23.7 km Been 1: 37.1 km Been 2: 23.6 km Totaal: 84.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:36:46 UTC einde: 15:43:46 UTC duur: 05:07:00 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 531 m @ 10:52:08 UTC hoog punt: 1627 m @ 14:25:54 UTC hoogtewinst: 1096 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:20:51 bearing 50.2° Tweede punt: 15:37:04 bearing 89.8° Totale hoek: 39.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7148 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||