01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-08-2022 -- Bert VAN EYKEN -- 2201,4 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Dutch Mil en Niederrhein voor crossing class D sector, Bru Depp voor track richting Zoersel.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/08/2022 Piloot: KENNY MOTTE Zweefvliegtuig: OO-YDU Toestel type: DUO DISCUS (PIL) Klasse: Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2ox Logger file: 2022-08-28-LXV-2OX-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:12:22 Duurvlucht : 07:09:15 Vrije vlucht : 632.9 km Fasttrack : 106.3 kmh Driehoek : 339.0 km Hoogtewinst : 1211.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBDT Diest BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.072'N 5°03.373'E tijd: 09:47:56 UTC alti: -37 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.303'N 5°04.039'E = 61° 0.9 km van vertrek tijd: 09:48:42 UTC alti: 390 m Landingspunt pos.: 51°00.264'N 5°03.946'E = 62° 0.8 km van vertrek tijd: 17:00:18 UTC alti: -37 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 07:12:22 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 1.6 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°59.727'N 5°01.279'E @ 09:51:06 UTC, 550 m punt 1: 52°39.702'N 7°09.123'E @ 12:42:27 UTC, 654 m punt 2: 51°50.782'N 6°30.086'E @ 13:47:56 UTC, 1072 m punt 3: 51°41.239'N 4°56.946'E @ 14:46:48 UTC, 664 m punt 4: 50°59.384'N 5°29.844'E @ 15:45:20 UTC, 1137 m punt 5: 51°16.678'N 4°44.218'E @ 16:38:32 UTC, 1041 m Finish: 51°00.264'N 5°03.946'E @ 17:00:18 UTC, -37 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 236.5 km 37° @ 82.8 km/h been 2: 101.0 km 206° @ 92.6 km/h been 3: 108.6 km 261° @ 110.7 km/h been 4: 86.5 km 154° @ 88.7 km/h been 5: 62.1 km 301° @ 70.1 km/h been 6: 38.2 km 143° @ 105.2 km/h Afgelegde afstand: 632.9 km Duur: 07:09:12 Gemiddelde snelheid: 88.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km Starthoogte: 549.0 m Finishhoogte: -37.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 586 m Totale score afstand: 632.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°30.434'N 7°07.253'E = 40° 220.0 km van vertrek tijd: 12:57:22 UTC alti: 1196 m Finishpunt pos.: 51°30.935'N 4°56.487'E = 352° 57.8 km van vertrek tijd: 14:57:22 UTC alti: 922 m Grootste afstand in 2 uur: 212.6 km Beste snelheid in 2 uur: 106.3 km/h Hoogteverlies: 274 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 227.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E punt 1: MEER AFRIT 51°27.200'N 4°43.330'E 50.9 km 305° punt 2: GOOREIND DORP 51°21.433'N 4°32.650'E 16.4 km 229° punt 3: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 84.1 km 102° punt 4: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 22.7 km 43° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 53.4 km 251° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: LOMMEL TESTBAAN @ 10:20:47 UTC, 854 m punt 1: MEER AFRIT @ 14:44:00 UTC, 644 m : 50.9 km 11.6 km/h punt 2: GOOREIND DORP niet gerond afbreekpunt: 51°16.664'N 4°44.199'E @ 16:38:33 UTC, 1041 m : 0.3 km 0.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 51.2 km Duur van de proef: 06:17:46 Gemiddelde snelheid: 8.1 km/h Start hoogte: 370 m Hoogte passeren start: 854 m Hoogte aan break-punt: 1041 m Hoogteverlies over proef: -671 m Totale score afstand: 51.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 107.8 km Been 1: 94.9 km Been 2: 136.2 km Totaal: 339.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:51:03 UTC einde: 17:00:18 UTC duur: 07:09:15 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 370 m @ 09:54:31 UTC hoog punt: 1581 m @ 13:43:47 UTC hoogtewinst: 1211 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:46:49 bearing 20.1° Tweede punt: 15:50:19 bearing 81.8° Totale hoek: 61.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 15200 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||