01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-08-2022 -- Koen VANDERPUTTEN -- 497,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens briefing Keiheuvelcup
IGC File gegevens: 133 Declaratie onvolledig (gecheckt) Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/08/2022 Piloot: KOEN VANDERPUTTEN Zweefvliegtuig: Toestel type: VENTUS 2CT 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: err Logger file: 2022-08-21-LXV-ERR-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:03:52 Duurvlucht : 02:00:53 Vrije vlucht : 149.2 km Fasttrack : 75.3 kmh Opgegeven proef: 116.0 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.985'N 5°13.659'E tijd: 11:13:10 UTC alti: -3 m Ontkoppelpunt pos.: 51°12.127'N 5°12.555'E = 329° 2.5 km van vertrek tijd: 11:16:09 UTC alti: 542 m Landingspunt pos.: 51°10.787'N 5°13.017'E = 244° 0.8 km van vertrek tijd: 13:17:02 UTC alti: -3 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 02:03:52 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 51°12.127'N 5°12.555'E @ 11:16:09 UTC, 542 m punt 1: 51°13.877'N 5°30.311'E @ 11:34:46 UTC, 918 m punt 2: 51°23.220'N 4°49.999'E @ 12:20:51 UTC, 648 m punt 3: 51°21.396'N 4°32.945'E @ 12:39:12 UTC, 557 m punt 4: 51°21.732'N 5°01.354'E @ 12:56:39 UTC, 966 m Finish: 51°10.488'N 5°13.609'E @ 13:13:12 UTC, 333 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.9 km 81° @ 67.5 km/h been 2: 49.9 km 291° @ 65.0 km/h been 3: 20.1 km 260° @ 65.7 km/h been 4: 33.0 km 89° @ 113.4 km/h been 5: 25.3 km 146° @ 91.6 km/h Afgelegde afstand: 149.2 km Duur: 01:57:03 Gemiddelde snelheid: 76.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km Starthoogte: 542.0 m Finishhoogte: 333.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 209 m Totale score afstand: 149.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°12.127'N 5°12.555'E = 329° 2.5 km van vertrek tijd: 11:16:09 UTC alti: 542 m Finishpunt pos.: 51°11.122'N 5°14.176'E = 67° 0.7 km van vertrek tijd: 13:16:09 UTC alti: 97 m Grootste afstand in 2 uur: 150.5 km Beste snelheid in 2 uur: 75.3 km/h Hoogteverlies: 445 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 227.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E punt 1: MEER AFRIT 51°27.200'N 4°43.330'E 50.9 km 305° punt 2: GOOREIND DORP 51°21.433'N 4°32.650'E 16.4 km 229° punt 3: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 84.1 km 102° punt 4: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 22.7 km 43° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 53.4 km 251° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: LOMMEL TESTBAAN @ 12:00:41 UTC, 1202 m punt 1: MEER AFRIT @ 12:29:11 UTC, 743 m : 50.4 km 106.1 km/h punt 2: GOOREIND DORP @ 12:39:12 UTC, 557 m : 15.4 km 92.0 km/h punt 3: STRAMPROY niet gerond afbreekpunt: 51°11.303'N 5°14.538'E @ 13:15:50 UTC, 192 m : 50.2 km 82.3 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 116.0 km Duur van de proef: 01:15:09 Gemiddelde snelheid: 92.6 km/h Start hoogte: 463 m Hoogte passeren start: 1202 m Hoogte aan break-punt: 192 m Hoogteverlies over proef: 271 m Totale score afstand: 116.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 40.8 km Been 1: 26.0 km Been 2: 26.0 km Totaal: 92.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:16:09 UTC einde: 13:17:02 UTC duur: 02:00:53 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 463 m @ 11:18:17 UTC hoog punt: 1262 m @ 13:04:28 UTC hoogtewinst: 799 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:44:52 bearing 62.7° Tweede punt: 12:39:13 bearing 5.1° Totale hoek: -57.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Declaratie onvolledig (gecheckt) Rekentijd 6105 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||