CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef01-09-2022 -- Jelle VANDEBEECK -- 1186,7 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 01/09/2022
Piloot: JELLE VANDEBEECK
Zweefvliegtuig: PH-1298
Toestel type: ASW 24 Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aml
Logger file: 2022-09-01-LXV-AML-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:49:47
Duurvlucht : 03:45:51
Vrije vlucht : 320.4 km
Fasttrack : 98.9 kmh
Driehoek : 109.2 km
Hoogtewinst : 1413.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LFPU Moret BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°20.325'N 2°47.614'E
tijd: 12:31:53 UTC
alti: 44 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°20.857'N 2°49.679'E = 69° 2.7 km van vertrek
tijd: 12:35:38 UTC
alti: 797 m
Landingspunt
pos.: 48°20.405'N 2°47.779'E = 54° 0.3 km van vertrek
tijd: 16:21:40 UTC
alti: 56 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 03:49:47
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 0.2 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 48°20.908'N 2°49.688'E @ 12:35:41 UTC, 800 m
punt 1: 48°16.086'N 2°12.804'E @ 13:29:25 UTC, 1645 m
punt 2: 48°27.136'N 1°27.058'E @ 14:01:06 UTC, 1593 m
punt 3: 48°09.720'N 2°34.822'E @ 14:56:36 UTC, 1598 m
punt 4: 48°16.829'N 1°57.467'E @ 15:31:22 UTC, 1883 m
punt 5: 48°09.019'N 2°27.085'E @ 15:57:35 UTC, 2014 m
Finish: 48°20.802'N 2°50.738'E @ 16:15:07 UTC, 562 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 46.5 km 259° @ 51.9 km/h
been 2: 60.1 km 290° @ 113.8 km/h
been 3: 89.8 km 111° @ 97.1 km/h
been 4: 48.1 km 286° @ 83.0 km/h
been 5: 39.4 km 111° @ 90.3 km/h
been 6: 36.5 km 53° @ 125.0 km/h
Afgelegde afstand: 320.4 km
Duur: 03:39:26
Gemiddelde snelheid: 87.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 4.0 km
Starthoogte: 797.0 m
Finishhoogte: 562.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 235 m
Totale score afstand: 320.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 48°19.615'N 2°26.613'E = 267° 26.0 km van vertrek
tijd: 13:19:35 UTC
alti: 1510 m
Finishpunt
pos.: 48°14.278'N 2°11.811'E = 256° 45.7 km van vertrek
tijd: 15:19:35 UTC
alti: 1787 m
Grootste afstand in 2 uur: 197.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 98.9 km/h
Hoogteverlies: -277 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 265.7 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: MORET-EPISY 48°20.400'N 2°47.782'E
punt 1: 112JOIGNY 47°59.700'N 3°23.483'E 58.6 km 131°
punt 2: 215SERMAISES 48°17.600'N 2°12.567'E 94.0 km 291°
punt 3: 056CHATEAU-RENARD 47°55.850'N 2°55.333'E 66.6 km 127°
finish: MORET-EPISY 48°20.400'N 2°47.782'E 46.5 km 348°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: MORET-EPISY @ 16:12:53 UTC, 654 m
punt 1: 112JOIGNY niet gerond
afbreekpunt: 48°20.079'N 2°51.174'E @ 16:16:05 UTC, 521 m : 3.5 km 66.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 3.5 km
Duur van de proef: 00:03:12
Gemiddelde snelheid: 66.0 km/h
Start hoogte: 650 m
Hoogte passeren start: 654 m
Hoogte aan break-punt: 521 m
Hoogteverlies over proef: 129 m
Totale score afstand: 3.5 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 48.1 km
Been 1: 30.6 km
Been 2: 30.6 km
Totaal: 109.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:35:38 UTC
einde: 16:21:29 UTC
duur: 03:45:51
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 797 m @ 12:35:38 UTC
hoog punt: 2210 m @ 15:53:23 UTC
hoogtewinst: 1413 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5682
| |||||||||||||||||||||