01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-09-2022 -- Bert VAN EYKEN -- 1842,8 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Overboelare sector via Bru Info (en via radio, sorry voor het gedoe) en daarna via Bru Dep 126.630 SQ 5114 4000ft TMA boven Gent. Dan Dutch Mil Woensdrecht, dan Climbout Schaffen via Bru APP 118.255. En Goetsenhoven opgeroepen voor TSA en climbout sector actief.
IGC File gegevens: 300 Geen declaratie van opgegeven proef Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 04/09/2022 Piloot: BERT VAN EYKEN Zweefvliegtuig: OO-ZTO Toestel type: VENTUS CT 17.6M Klasse: Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2ox Logger file: 2022-09-04-LXV-2OX-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:40:20 Duurvlucht : 07:23:28 Vrije vlucht : 529.8 km Fasttrack : 101.7 kmh Driehoek : 373.6 km Charronde : 420.4° Hoogtewinst : 1521.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBDT Diest BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.332'N 5°04.014'E tijd: 10:07:30 UTC alti: -21 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.086'N 5°03.215'E = 244° 1.0 km van vertrek tijd: 10:08:13 UTC alti: 387 m Landingspunt pos.: 51°00.313'N 5°04.036'E = 144° 0.0 km van vertrek tijd: 17:47:50 UTC alti: -20 m Afstand take-off tot landing: 0.0 Totale vluchtduur: 07:40:20 Motorgebruik aantal keren: 2 totale motortijd: 3.0 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.836'N 5°10.202'E @ 10:33:42 UTC, 924 m punt 1: 50°24.727'N 5°03.466'E @ 11:23:58 UTC, 1251 m punt 2: 49°58.253'N 4°06.885'E @ 12:13:05 UTC, 1412 m punt 3: 51°17.575'N 3°52.507'E @ 13:47:02 UTC, 1476 m punt 4: 51°18.015'N 5°01.227'E @ 14:49:09 UTC, 1509 m punt 5: 50°31.428'N 4°59.150'E @ 16:21:14 UTC, 1187 m Finish: 51°08.085'N 5°05.416'E @ 17:11:47 UTC, 661 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 63.7 km 187° @ 76.1 km/h been 2: 83.3 km 234° @ 101.8 km/h been 3: 148.0 km 354° @ 94.5 km/h been 4: 79.9 km 89° @ 77.2 km/h been 5: 86.4 km 182° @ 56.3 km/h been 6: 68.4 km 6° @ 81.1 km/h Afgelegde afstand: 529.8 km Duur: 06:38:05 Gemiddelde snelheid: 79.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 14.5 km Starthoogte: 228.0 m Finishhoogte: 661.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -433 m Totale score afstand: 529.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°34.312'N 4°58.103'E = 188° 48.7 km van vertrek tijd: 11:13:21 UTC alti: 1292 m Finishpunt pos.: 50°50.153'N 3°40.656'E = 260° 99.5 km van vertrek tijd: 13:13:21 UTC alti: 550 m Grootste afstand in 2 uur: 203.3 km Beste snelheid in 2 uur: 101.7 km/h Hoogteverlies: 742 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Geen proef opgegeven DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 133.1 km Been 1: 104.6 km Been 2: 135.9 km Totaal: 373.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:24:22 UTC einde: 17:47:50 UTC duur: 07:23:28 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 228 m @ 10:25:06 UTC hoog punt: 1749 m @ 12:09:21 UTC hoogtewinst: 1521 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:33:44 bearing 79.3° Tweede punt: 16:21:11 bearing 139.8° Totale hoek: 420.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9841 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||