CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-09-2022 -- Daan SPRUYT -- 1337,4 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 21/09/2022
Piloot: DAAN SPRUYT
Zweefvliegtuig: D-9806
Toestel type: ASG-29 (15M) Klasse: 15M
Logger type: Flarm s/n: a36
Logger file: 2022-09-21-FLA-A36-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:50:39
Duurvlucht : 04:47:16
Vrije vlucht : 316.0 km
Fasttrack : 79.9 kmh
Opgegeven proef: 307.6 km
Driehoek : 233.0 km
Hoogtewinst : 1081.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°45.433'N 3°51.960'E
tijd: 10:59:19 UTC
alti: -114 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°45.811'N 3°49.103'E = 282° 3.4 km van vertrek
tijd: 11:02:42 UTC
alti: 437 m
Landingspunt
pos.: 50°45.390'N 3°51.893'E = 225° 0.1 km van vertrek
tijd: 15:49:58 UTC
alti: -99 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 04:50:39
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°45.476'N 3°51.656'E @ 11:19:26 UTC, 566 m
punt 1: 49°48.817'N 3°12.793'E @ 12:55:42 UTC, 1115 m
punt 2: 49°55.264'N 4°06.240'E @ 13:49:02 UTC, 1182 m
punt 3: 50°29.062'N 3°40.921'E @ 14:44:06 UTC, 1144 m
punt 4: 50°39.767'N 3°43.186'E @ 15:02:14 UTC, 556 m
punt 5: 50°46.948'N 3°29.874'E @ 15:33:58 UTC, 792 m
Finish: 50°45.390'N 3°51.893'E @ 15:49:58 UTC, -99 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 114.7 km 204° @ 71.5 km/h
been 2: 65.1 km 79° @ 73.3 km/h
been 3: 69.5 km 335° @ 75.8 km/h
been 4: 20.0 km 8° @ 66.3 km/h
been 5: 20.6 km 311° @ 38.9 km/h
been 6: 26.0 km 96° @ 97.7 km/h
Afgelegde afstand: 316.0 km
Duur: 04:30:32
Gemiddelde snelheid: 70.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.1 km
Starthoogte: 353.0 m
Finishhoogte: -99.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 452 m
Totale score afstand: 316.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°21.968'N 3°32.460'E = 208° 49.2 km van vertrek
tijd: 12:07:22 UTC
alti: 1061 m
Finishpunt
pos.: 50°08.924'N 3°54.726'E = 177° 67.8 km van vertrek
tijd: 14:07:22 UTC
alti: 932 m
Grootste afstand in 2 uur: 159.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 79.9 km/h
Hoogteverlies: 129 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 310.6 km GELDIG
vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E
start: GERAA 50°45.333'N 3°51.833'E
punt 1: STQUE 49°49.017'N 3°12.350'E 114.5 km 204°
punt 2: HIRSOX 49°54.800'N 4°05.100'E 64.1 km 80°
punt 3: RUIENK 50°47.000'N 3°29.483'E 105.6 km 337°
finish: GERAA 50°45.333'N 3°51.833'E 26.5 km 97°
landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GERAA @ 11:19:30 UTC, 561 m
punt 1: STQUE @ 12:55:30 UTC, 1145 m : 114.0 km 71.2 km/h
punt 2: HIRSOX @ 13:46:46 UTC, 984 m : 63.1 km 73.9 km/h
punt 3: RUIENK @ 15:33:54 UTC, 789 m : 104.6 km 58.6 km/h
finish: GERAA @ 15:49:50 UTC, -100 m : 26.0 km 97.8 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 307.6 km
Duur van de proef: 04:30:20
Gemiddelde snelheid: 68.3 km/h
Start hoogte: 353 m
Hoogte passeren start: 561 m
Hoogte passeren finish: -100 m
Hoogteverlies over proef: 453 m
Totale score afstand: 307.6 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 95.4 km
Been 1: 65.3 km
Been 2: 72.3 km
Totaal: 233.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:02:42 UTC
einde: 15:49:58 UTC
duur: 04:47:16
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 308 m @ 11:24:18 UTC
hoog punt: 1389 m @ 14:00:34 UTC
hoogtewinst: 1081 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:47:42 bearing 194.0°
Tweede punt: 15:34:10 bearing 259.7°
Totale hoek: 65.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5854
| |||||||||||||||||||||