CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-09-2022 -- Dirk ROGGEMAN -- 817,1 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 21/09/2022
Piloot: D ROGGEMAN
Zweefvliegtuig: D-KIIR
Toestel type: ASH 26E Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 74w
Logger file: 2022-09-21-LXV-74W-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 411
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:08:56
Duurvlucht : 03:00:40
Vrije vlucht : 243.1 km
Fasttrack : 85.0 kmh
Driehoek : 182.6 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°45.417'N 3°51.942'E
tijd: 11:56:28 UTC
alti: -90 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°44.870'N 3°39.418'E = 266° 14.7 km van vertrek
tijd: 12:04:44 UTC
alti: 660 m
Landingspunt
pos.: 50°45.380'N 3°51.909'E = 209° 0.1 km van vertrek
tijd: 15:05:24 UTC
alti: -79 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 03:08:56
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 8.3 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°44.870'N 3°39.418'E @ 12:04:44 UTC, 660 m
punt 1: 50°44.419'N 3°02.287'E @ 12:38:44 UTC, 1234 m
punt 2: 50°43.431'N 3°22.700'E @ 12:53:24 UTC, 990 m
punt 3: 50°18.234'N 3°47.081'E @ 13:34:36 UTC, 1182 m
punt 4: 50°51.776'N 3°15.582'E @ 14:30:24 UTC, 1184 m
punt 5: 50°45.630'N 3°29.695'E @ 14:47:44 UTC, 1046 m
Finish: 50°45.295'N 3°53.402'E @ 15:01:00 UTC, 297 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 43.7 km 269° @ 77.1 km/h
been 2: 24.1 km 94° @ 98.5 km/h
been 3: 54.9 km 148° @ 79.9 km/h
been 4: 72.5 km 329° @ 77.9 km/h
been 5: 20.1 km 124° @ 69.6 km/h
been 6: 27.9 km 91° @ 126.1 km/h
Afgelegde afstand: 243.1 km
Duur: 02:56:16
Gemiddelde snelheid: 82.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 14.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.7 km
Starthoogte: 660.0 m
Finishhoogte: 297.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 363 m
Totale score afstand: 243.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°40.649'N 3°27.653'E = 253° 29.9 km van vertrek
tijd: 13:01:48 UTC
alti: 1171 m
Finishpunt
pos.: 50°45.697'N 3°51.820'E = 345° 0.5 km van vertrek
tijd: 15:01:48 UTC
alti: 185 m
Grootste afstand in 2 uur: 169.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 85.0 km/h
Hoogteverlies: 986 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 260.7 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 10ST_BRAK 50°47.733'N 3°40.700'E
punt 1: 1KORT 50°49.133'N 3°12.567'E 33.2 km 275°
punt 2: 40FRM2 49°56.967'N 4°08.967'E 117.6 km 145°
punt 3: 10HAC 50°39.530'N 3°35.750'E 88.2 km 334°
finish: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E 21.7 km 61°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 660 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 71.7 km
Been 1: 51.1 km
Been 2: 59.8 km
Totaal: 182.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:04:44 UTC
einde: 15:05:24 UTC
duur: 03:00:40
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 502 m @ 12:07:20 UTC
hoog punt: 1315 m @ 12:43:36 UTC
hoogtewinst: 813 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:34:36 bearing 216.9°
Tweede punt: 14:30:20 bearing 267.7°
Totale hoek: 50.8°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4564
| |||||||||||||||||||||